Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Takie pytanie @nat_not
Jestem fanatykiem jakości sprzedaży, jest to dla mnie priorytet.
Powstała luka która obniża punktacje w jakości sprzedaży. Mianowicie, klient zadaje pytanie, które otrzymuje na e-mail, odpisuje po czym dostaje informacje że taki adres nie istnieje.
Problem polega na tym że system punktacji widzi to jako nie odpisaną wiadomość.
Odpisuje na wiadomości w ciągu maksymalnie godziny, w 90% jest to 20 minut.
Dziś po sprawdzaniu statystyk dostałem -30, nie ukrywam że dla mnie porażka, i to nie z mojej winy.
Nie wiem jak działa nowy system wiadomości, pracuje na klasycznym e-mail.
Jestem ciekaw co na to Allegro. Mam taki sam problem i wygląda to u mnie tak:
@AndreGoods Nie powinieneś wysyłać wiadomości na adres powiadomienia@allegro.pl Nie jest to adres przeznaczony do kontaktu z nami lub kupującymi.
Prześlij nam szczegóły (login klienta, któremu próbowałeś odpisać i datę tej korespondecji) przez formularz. Sprawdzimy dlaczego pojawił się ten problem.
Tak faktycznie, kiedy klienci pisali pytania zawsze otrzymywałem możliwość odpowiedzi na wygenerowany przez system email xxxxxxxxxxxxxxxx@allegro.pl
W tym przypadku odpowiadając na pytanie automatycznie w odpowiedzi pokazał się email powiadomienia. Co nie powinno mieć miejsca.
Zgłaszam po przez formularz.
Dziękuje
@AndreGoods 👍 sprawdzimy to.
Więc ja także skorzystam z tego formularza. Pozdrawiam
Znalazłem coś, co mogło przyczynić do błędu 😉
Otrzymując e-mail z pytaniem od allegro powiadomienia@ jest do odpowiedzi wygenerowany xxxxxxxxxx@
Jedak dalej.
Klikając odpowiedz w poczcie na urządzeniu iOS , automatycznie wskakuje email odpowiedzi do powiadomienia@
Jest to tylko w tym jednym pytaniu, wysyłam wszystko.