Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kiedy pojawiło się Centrum wiadomości- używam go codziennie- jest to wygodna forma kontaktu z Klientem, bo widoczna od razu, bez konieczności wchodzenia do skrzynki mailowej.
Ale...
1. Bardzo niewygodne jest to, że nowe wiadomości (nieprzeczytane od Klientów) nie są zawsze "na górze" listy- niejednokrotnie "uciekały mi" gdzieś niżej, (przykryte na przykład moimi automatycznie wysyłanymi wiadomościami o etapie realizacji zamówienia), co powodowało, że nie odpowiadałam szybko Klientowi..
2. Przydałaby się skrzynka "wysłane" i "otrzymane" co bardzo ułatwiłoby kontrolę nad wiadomościami i ich widoczność- w zasadzie pomogłoby to też w przypadkach opisanych w pkt 1
Czy Allegro rozważa takie rozwiązania a jeśli tak to kiedy?
@Tulinova Nie wykluczamy wprowadzenia takich usprawnień w przyszłości. Dziękujemy, że o nich napisałaś. Każdy głos w tej sprawie jest ważny.
centrum wiadomości jest tak jak ustawy pisu
niby fajne ale kompletnie złe
przy kilkudziesięciu, kilkuset otrzymywanych wiadomości staje się kompletnie nieczytelne
a maile wysyłane z tego centrum zawierają tylko nick użytkownika i brakuje reszty treści pisanej w tej transakcji
co rodzi inne problemy np: odstąpienie od umowy złożone przez centrum wiadomości może nie spełniać wymogu ustawowego gdyż nie jest jednoznaczne oraz nie zawiera żadnych odwołań do zawartej umowy