anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Centrum wiadomości- usprawnienia

Tulinova
#9 Pomysłodawca#
 
 

Od kiedy pojawiło się Centrum wiadomości- używam go codziennie- jest to wygodna forma kontaktu z Klientem, bo widoczna od razu, bez konieczności wchodzenia do skrzynki mailowej.

Ale...

1. Bardzo niewygodne jest to, że nowe wiadomości (nieprzeczytane od Klientów) nie są zawsze "na górze" listy- niejednokrotnie "uciekały mi" gdzieś niżej, (przykryte na przykład moimi automatycznie wysyłanymi wiadomościami o etapie realizacji zamówienia), co powodowało, że nie odpowiadałam szybko Klientowi..

2. Przydałaby się skrzynka "wysłane" i "otrzymane" co bardzo ułatwiłoby kontrolę nad wiadomościami i ich widoczność- w zasadzie pomogłoby to też w przypadkach opisanych w pkt 1

 

Czy Allegro rozważa takie rozwiązania a jeśli tak to kiedy?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Tulinova Nie wykluczamy wprowadzenia takich usprawnień w przyszłości. Dziękujemy, że o nich napisałaś. Każdy głos w tej sprawie jest ważny.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

centrum wiadomości jest tak jak ustawy pisu

niby fajne ale kompletnie złe

przy kilkudziesięciu, kilkuset otrzymywanych wiadomości staje się kompletnie nieczytelne

a maile wysyłane z tego centrum zawierają tylko nick użytkownika i brakuje reszty treści pisanej w tej transakcji

co rodzi inne problemy np: odstąpienie od umowy złożone przez centrum wiadomości może nie spełniać wymogu ustawowego gdyż nie jest jednoznaczne oraz nie zawiera żadnych odwołań do zawartej umowy

oznacz moderatorów