Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Powitać.
Wczoraj kupujący otworzył nam dyskusję, jako powód podał mam problem z odesłaniem produktu. W chodzimy i czytam i nie wierzymy własnym oczom. Klient pisze, że chce odstąpić i oddać pióra wycieraczki na szybę (zakupił na przód i tył) tylko chce zwrócić na przód a tylna chce sobie zostawić, ale ma problem, bo ustawowy czas minął chyba 16 dzień od odebrania. Myślimy sobie ok jak nie on to ktoś inny kupi. Zgadzamy się na zwrot. Kupujący chcę, aby mu wygenerować etykietę lub kod do paczkomatu. W związku, że pióra mają 650 mm piszemy, że możemy wygenerować tylko na kuriera i będzie etykieta odpłatna.
I tu dochodzi do zmiany decyzji. Może naczytał się rad dobrego wujka z AG 🤔. Klient zmienia strategię i twierdzi, że produkt jest uszkodzony i składa reklamację twierdząc, że opakowanie jest uszkodzone i najprawdopodobniej pióra również. Żąda odbioru paczki.
Czy możemy odrzucić reklamację z powodu przyjęcia przedmiotu bez zastrzeżeń?
Miał może ktoś podobne dyskusje?
Klient ma 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia paczki Komu?
@LEW433 przewoźnikowi lub sprzedawcy. Spisuje protokół szkody do 7 dni i albo sklada sam reklamację u przewoźnika albo przekazuje protokół i zrzeka się roszczenia na piśmie do sprzedawcy wraz z paczką tak by zachować czas dla sprzedawcy na wniesienie reklamacji za niego.