anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ciągłe problemy z narzędziem wysyłam z allegro

ForBajk
#10 Popularyzator#

Wy też macie co chwilę jakieś problemy z "wysyłam z allegro", że chcecie utworzyć paczkę, a to dane odbiorcy są za długie lub błędne, a to adres niepoprawny i musicie ręcznie zmieniać? Denerwuje już mnie to i piszę co chwilę w tej sprawie do allegro, a informatycy nie potrafią tak prostego błędu naprawić od kilku miesięcy! Ręce opadają, a my mamy przez to później więcej roboty.

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

mirex2005
#12 Orędownik#

Witam. Mamy do wysłania zamówienie c6eb1ef0-3bae-11ee-ab03-497c25edb8d7 , ale gdy chcemy wygenerować wyskakuje komunikat 

Błąd przetwarzania
Pole "Dane odbiorcy - ulica" zawiera błędne dane: Pole nie może być puste

Zamówienie jest do 

Allegro Paczkomaty InPost (Paczkomat XSU01AP)Allegro Smart!
Sadurki 67
24-150 Sadurki

niby w danych odbiorcy w ulicy jest tylko sama nazwa bez numeru, bo szanowny kupujący nie podał pełnych danych, ale czemu to ma służyć skoro dostawa jest do punktu a tam wszystkie dane są podane.

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mirex2005 jest to spowodowane walidowaniem danych między różnymi systemami, ale jeśli edytujesz adres kupującego, problem z nadaniem zniknie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ nie lepiej naprawić walidację żeby nie pozwalała wprowadzać niekompletnych adresów w formularzach pozakupowych? z tego co pamiętam od lat było to zgłaszane i ciągle to samo.

Sam na 100 zamówień mam przynajmniej kilka bez numerów domów to wpisuję zera bo co zrobię.

oznacz moderatorów

mirex2005
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ tak trzeba edytować i wstawić spacje lub jakąś cyfrę.

Przydało by się wystosować jakiś komunikat dla użytkownika aby uzupełnił lub podał prawidłowe dane. Bo jak kiedyś znów zamówi u kogoś na adres to sprzedawca będzie miał problem z wysyłką.

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@mirex2005 sprzedawca MA problem z wysyłką w takich przypadkach, musi dzwonić i się dopytywać o dokładny adres.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mix-mce brak systemowego rozwiązania jest wynikiem właśnie tego, że są to jednostkowe sytuacje i pojedyncze zamówienia, a nie problem dotyczący znacznej liczby użytkowników Allegro. Analizowaliśmy ten temat bardzo dokładnie i prace nad tym, aby całkowicie wyeliminować takie sytuacje są bardzo wysokie w stosunku do korzyści jakie dają. 

@mirex2005 wyślemy do tego kupującego wiadomość w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

Widzę, że koledzy są tu nowi. Nie liczcie na to, że allegro to naprawi. Od 2,5 roku olewają błędy zgłaszane przez sprzedawców w "wysyłam z allegro"

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ na programowaniu znam się tyle że napisałem własny system do obsługi API allegro i poprawienie walidacji adresów to robota na pół godziny dla byle ucznia technikum inf.

Po prostu wam się nie chce. Niech się sprzedający użera z "jednostkowymi sytuacjami" a jak dostanie negatywa bo kupujący nie odpowie/odbierze tel i paczka nie wyjdzie to "allegro nic nie poradzi negatyw zostaje".

dziękujemy.

oznacz moderatorów