anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Coś się posypało w wielowariantowości

planeta_kabli
#11 Animator#

Coś się posypało w wielowariantowości

 

Czy zauważyliście że coś się posypało w wielowariantowych ofertach ?

Sprzedaję np kabel AUX w 10 różnych wariantach 

Wchodzę na kable niebieski 1 m, jako wielowariantowe mam 9 innych, przeskakuję na jeden z nich i nagle wielowariantowość już nie wystęuje, gaśnie 9 pozostałych a ponadto inne długości danego koloru wyświetlają się nie z mojego asortymentu tylko z innego sklepu, pomimo że mam w ofercie ten przewód co wyświetlany konkurencji. 

Tak mam na wielu aukcjach. 

Zgłaszałem problem, jednak konsultant zaczął mi tłumaczyć, że faktycznie widzi że coś jest nie tak i skonsultuje sprawę, wrócił z odpowiedzią i podał że jednak jest dobrze bo są wielowarianty aukcji oraz wielowarianty ofert i to ze znika to nic bo jest dobrze, tz nie dobrze ale tak ma być - jest to prawie cytat 🙂

Poprosiłem o kontakt z inną osoba która pochyli się nad tematem, jako że rozmowa trwała już bardzo długo poprosiłem żeby dać znać mailowo, niestety kontakt się urwał jak hejnał mariacki. 

 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@planeta_kabli pewnie raz wyświetla warianty oferty a innym razem warianty produktu - wszystko związane z "produktyzacją" generuje tylko problemy. 

oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

Jeszcze kilka dni temu było wszystko ok, pamiętam ok 1-1,5 roku temu miałem dokładnie taki sam syf. po jakimś czasie się unormowało i teraz znów. 
Mam szczerą nadzieję, ze uda się to ogarnąć, ponieważ jako jeden z niwielu sklepów o tak szerokim asortymencie z branży  mam naprawdę wszysko - WRÓĆ MIAŁEM wszysko poukładane tak że klient wiedział co gdzie szukać. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@planeta_kabli Czy możesz podać mi numer korespondencji w tej sprawie? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Nie poniewaz ich nie spisuję, była to rozmowa z tego konta ok godziny 14:00 +/- 1 godzina. 

Zapewne uda się to odtworzyć 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@planeta_kabli A czy możesz podać mi orientacyjną datę tego zgłoszenia? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

@_HolaOla_ 

Przepraszam nie wpisałem - podam nawet dokładną  - 27/02/2023 😄


oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@planeta_kabli dziękuję, udało mi się już znaleźć ten czat. Poproszę, aby nasz pracownik, z którym rozmawiałeś odpowiedział na Twoją ostatnią wiadomość. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

na-obcasach
#11 Animator#

To nie działa i dopóki nie naprawią tego systemowo,to nie będzie działać.

Przykład

Mam buty A,B,C,D

Dla buta A,wariantami są B,C i D  i tak pokazuje,ale już pozostałe czyli B,C,D widnieją pojedynczo.Przecież to powinno działać w każdą stronę.

Dodatkowo but A w rozmiarze 36 jest powiązany z butami B,C i D ,ale już but A w rozmiarze 37 nie jest powiązany z butami B,C i D

Czy wy tego nie widzicie? Tak jest w każdej kategorii

Owszem,jak zgłosiłem to połączyli jako tako,ale przecież jeśli ktoś ma 1000 czy 5000 aukcji,nie będzie każdej zgłaszał do poprawy

Kupujący jak już coś wyszukał,powinien mieć wszystkie warianty pod ręką,a wy mu podsuwacie warianty mało związane z tym produktem

Jeśli to jest jakiś błąd,to przy coraz większej ilości zgłoszeń może to poprawią,ale jeśli to celowe działanie,to szkoda naszego pisania

 

oznacz moderatorów

planeta_kabli
#11 Animator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Dokładnie podajcie faktyczny powód, jeśli tak ma być dajcie znać skupimy się na sprzdaży a nie wyszukiwaniu błędów i opisywaniu ich. 

PS, zobaczcie ile czasu zajęło mi tłumaczenie w rozmowie z konsultantem tego błędu, i co nic to nie przyniosło

oznacz moderatorów