Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakup, zapłata - wszystko ok. Ale... telefon zagraniczny, adres w Polsce, tyle że : kod i miasto, bez ulicy. Oczywiście napisałem do Kupującego z prośbą o uzupełnienie danych. Ale jak zignoruje emaile?
1. Zwróciłbym środki - ale jako sprzedający nie mogę anulować zakupu.
2. Wysłać "w kosmos" ? Jak zaginie to czyja wina - Sprzedającego bo wysłał na niepełny adres czy Kupującego bo podał błędne dane?
3. Oczywiście będzie leciała "psiakość" bo nie wysłane w terminie - ciekawe czy Allegro przewidziało takie sytuacje, czy odpowie że mam pecha?🤔
@pinsplash ja w takich sytuacjach
1 Próbuje sie skontaktowac z kupującym - mail /telefon
2 Podobnie jak przy wracających opłaconych przesyłkach- w przypadku braku kontaktu odkładam na półeczke/ opisuje i czekam na kontakt.
Przy wysyłce w kosmos to niestety bedzie wina i koszt nadawcy
Zdaje sie że innego wyjscia nie ma.
@_Likos_ Ale tutaj masz jeszcze psiakość za wysyłkę... 😞
@pinsplash wiem ale nie przeskoczysz chyba tego
Możesz zwrócić wpłate lecz czy wtedy allegro zwróci prowizje? I czy klient nie "ujmie tego w komentarzu" co takze zaniży statystyki?
Chyba lepiej poczekac na decyzje klienta. Jesli komunikacja jest przez allegro to nawet ewentualna dyskusja nie powinna Ci zaszkodzić. Jesli rozwiązesz umowe bez wiedzy klienta myśle że może Ci to bardziej zaszkodzić.
Client:58025408 Jeśli nie mam możliwości podjęcia kontaktu telefonicznego piszę do pomocy .Wysyłają maila do kupującego , a ja mam podkładkę .
@mdrogeria Ale wiadomość do pomocy nie zatrzymuje czasu na wysyłkę 🙂
pinsplash Tak , przeważnie nie ma to dla mnie znaczenia 100% w terminie to standard , ale mając podkładkę w postaci odpowiedzi z supportu jest szansa powalczyć jeśli by się zdarzyło więcej takich kwiatków .
W takiej sytuacji sprawdzam dane na jakie założone jest konto klienta, jeżeli klient zarejestrowany. Można to znaleźć w pierwszej wiadomości o zakupie. Często tam jest inny adres i telefon.
@annas14-firma Niestety jest dokładnie to samo
@pinsplash Not to zostają działania śledcze.
Raz udało mi się dogrzebać do telefony rodziców młodego człowieka na drugim końcu Polski. Byli lekko zdziwieni, ale oddzwonili z informacją że to syn użył ich starego konta.
telefony zagraniczne
podawane do wysyłek szczególnie do paczkomatu to już plaga
oczywiście allegro akceptuje taki stan rzeczy
bo w regulaminie wysyłki nie zająkneli się słowem że numer musi być krajowy
a przy wyborze paczkomatu pozwalają na jego podawanie
podobnie jest z numerem stacjonarnym
oczywiście allegro wie o problemie ale prowizja leci i uokik się w razie czego nie przyczepi
bo przecież konsument ma prawo podawać taki numer telefonu jaki posiada
@RED Tutaj jest jeszcze numer telefonu z poza UE... więc konwersacja może zjeść sporą kwotę 🙂
@pinsplash czy sprzedawca jest winny takiej sytuacji - nie
czy sprzedawca wprowadza w błąd Kupującego - nie
serwis wie o problemie i go nie naprawia
odpowiadam teraz bo dostałem bana od admina za zwracanie uwagi na takie sprawy
@RED Ale już jesteś "odbanowany" 🙂
To jest problem systemowy. Ja rozumiem że Allegro nie może pilnowac poprawności wszystkich adresów. Ale przy zgłoszeniu błędu - powinno wstrzymywać obliczenie psiakości.
@RED bana dostałeś za "Allegro kłamie".