anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co robicie przy niepełnym / błędnym adresie Kupującego?

pinsplash
#21 Demiurg#

Zakup, zapłata - wszystko ok. Ale... telefon zagraniczny, adres w Polsce, tyle że : kod i miasto, bez ulicy. Oczywiście napisałem do Kupującego z prośbą o uzupełnienie danych. Ale jak zignoruje emaile?

1. Zwróciłbym środki - ale jako sprzedający nie mogę anulować zakupu.

2. Wysłać "w kosmos" ? Jak zaginie to czyja wina - Sprzedającego bo wysłał na niepełny adres  czy Kupującego bo podał błędne dane?

3. Oczywiście będzie leciała "psiakość" bo nie wysłane w terminie - ciekawe czy Allegro przewidziało takie sytuacje, czy odpowie że mam pecha?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

_Likos_
#21 Demiurg#

@pinsplash  ja w takich sytuacjach

1 Próbuje sie skontaktowac z kupującym - mail /telefon

2 Podobnie jak przy wracających opłaconych przesyłkach- w przypadku braku kontaktu odkładam na półeczke/ opisuje i czekam na kontakt.

Przy wysyłce w kosmos to niestety bedzie wina i koszt nadawcy

Zdaje sie że innego wyjscia  nie ma.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_Likos_ Ale tutaj masz jeszcze psiakość za wysyłkę... 😞

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@pinsplash  wiem ale nie przeskoczysz chyba tego

Możesz zwrócić wpłate lecz czy wtedy allegro zwróci prowizje? I czy klient nie "ujmie tego w komentarzu" co takze zaniży statystyki?

Chyba lepiej poczekac na decyzje klienta. Jesli komunikacja jest przez allegro to nawet ewentualna dyskusja nie powinna Ci zaszkodzić. Jesli rozwiązesz umowe bez wiedzy klienta myśle że może Ci to bardziej zaszkodzić.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:58025408 Jeśli nie mam możliwości podjęcia kontaktu telefonicznego piszę do pomocy .Wysyłają maila do kupującego , a ja mam podkładkę .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria Ale wiadomość do pomocy nie zatrzymuje czasu na wysyłkę 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

pinsplash Tak , przeważnie nie ma to dla mnie znaczenia 100% w terminie to standard , ale mając podkładkę w postaci odpowiedzi z supportu jest szansa powalczyć jeśli by się zdarzyło więcej takich kwiatków .

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

W takiej sytuacji sprawdzam dane na jakie założone jest konto klienta, jeżeli klient zarejestrowany. Można to znaleźć w pierwszej wiadomości o zakupie. Często tam jest inny adres i telefon. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@annas14-firma Niestety jest dokładnie to samo

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@pinsplash Not to zostają działania śledcze.

Raz udało mi się dogrzebać do telefony rodziców młodego człowieka na drugim końcu Polski. Byli lekko zdziwieni, ale oddzwonili z informacją że to syn użył ich starego konta. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

telefony zagraniczne

podawane do wysyłek szczególnie do paczkomatu to już plaga

oczywiście allegro akceptuje taki stan rzeczy

bo w regulaminie wysyłki nie zająkneli się słowem  że numer musi być krajowy

a przy wyborze paczkomatu pozwalają na jego podawanie

podobnie jest z numerem stacjonarnym

oczywiście allegro wie o problemie ale prowizja leci i uokik się w razie czego nie przyczepi

bo przecież konsument ma prawo podawać taki numer telefonu jaki  posiada

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@RED Tutaj jest jeszcze numer telefonu z poza UE... więc konwersacja może zjeść sporą kwotę 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@pinsplash czy sprzedawca jest winny takiej sytuacji -  nie

czy sprzedawca wprowadza w błąd Kupującego - nie

serwis wie o problemie i go nie naprawia

 

 

odpowiadam teraz bo dostałem bana od admina za zwracanie uwagi na takie sprawy

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@RED Ale już jesteś "odbanowany" 🙂

To jest problem systemowy. Ja rozumiem że Allegro nie może pilnowac poprawności wszystkich adresów. Ale przy zgłoszeniu błędu - powinno wstrzymywać obliczenie psiakości.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@RED bana dostałeś za "Allegro kłamie".

oznacz moderatorów