Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Związkowcy z Poczty Polskiej przygotowują strajk ostrzegawczy" informują portale gospodarcze!
Przesyłki są opóźnione - brak doręczeń i postępu w transporcie nawet z 30 kwietnia, 6 maja oraz w bieżących nadaniach.
Jakie jest stanowisko Allegro w tej sprawie?
Jaką informacje mamy przekazać zdenerwowanym klientom?
Kto odpowiada za nasz poziom sprzedaży?
Na jaką pomoc ze strony Allegro mogą liczyć sprzedawcy?
Allegro nawet nie informuje o opóźnieniach, a to przecież Allegro jest stroną umowy z pocztexem?
@BSTV Podjęliśmy już działania mające na celu ograniczenie możliwości wyboru dostawy Pocztexem w Smart! w tych ofertach, w których sprzedający udostępnia dostawę kurierem też za pomocą innych przewoźników. Zadbaliśmy również o to, aby na etapie składania zamówienia klient zobaczył czas dostawy zgodny z aktualnym czasem przewozu dla metody Pocztex.
Jeśli problemy w tym obszarze wpływają na obniżenie wyników w jakości sprzedaży, możemy po weryfikacji konkretnych przypadków wykluczyć zamówienia ze statystyk. W tym celu potrzebujemy ich numerów.
Ciekawe, bo cały czas pokazuje przy ofertach z Pocztexem dostawę na poniedziałek 😕
Gdzie przekazać numery zamówień?