Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Proszę o choćby zdawkowe info, co się stało dzisiaj z algorytmem Jakości Sprzedaży? Bo ewidentnie coś się zadziało (zaraz wyjaśnię) i boję się, że to jaskółka jakichś niepokojących dla Sprzedawcy konsekwencji.
Otóż moja dzisiejsza Jakość jest wyższa o punkt od wczorajszej (709/1000). Wczoraj algorytm wskazywał, że 4% sprzedawców radzi sobie lepiej ode mnie. Dzisiaj wskazuje, że 9%!
Zakładając, że na Allegro mamy jakieś 150 tys. sprzedawców, to tak jakby przez jedną dobę 7,5 tysiąca z nich nagle kolektywnie i znacząco podniosło swoje wyniki. Nigdy wcześniej nie zauważyłem takiego wahania przy praktycznie stałej własnej Jakości.
Byłoby miło dowiedzieć się, co się za tym kryje i co jest szykowane. Szczególnie, że zapowiadacie kolejne elementy Jakości Sprzedaży jako czynniki Super Sprzedawcy. Z góry dzięki! 🙂
@nat_not To chyba było już n-razy zgłaszane jako błąd logiczny (celowy?)
- Osoba która wszystko załatwia na cacy i nie ma dyskusji - 0
- Osoba która ma dyskusje ale je szybko "zamknie" - punkty bonusowe....
Wiesz jaka jest różnica między osobą sprytną a mądrą? Sprytna wie jak wyjść z kłopotów, w które mądra się nie wpakuje.... Popieracie spryt nie mądrość...
Proszę o odpowiedź moderatora bo spadła moja jakość sprzedaży przez terminowe odpowiedzi na Wiadomości klientów o -950 pkt ? Co tu chodzi? Żaden klient nigdy nie został bez jakiejkolwiek odpowiedzi czy to mailowej czy telefonicznej? Nie rozumiem tego co się wydarzyła stad neo wiem jak to poprawić.
@horseman Moderatorem nie jestem, ale wydaje mi się, że Allegro nie śledzi odpowiedzi telefonicznych. W takim sensie, że jeśli ktoś wysłał pytanie przez email/Allegro, to odpowiadając mu jedynie telefonicznie zaliczasz brak odpowiedzi. Niemniej -950 pkt. (literówka?) to jakiś absurd i ewidentny błąd.
Coś liczenie punktów za odpowiedzi nie jest dopracowane przez Allegro.
Niestety to nie literówka. Można poprosić o odpowiedź kogoś z allegro?
@horseman Punkty w obszarze "Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów" zdobywasz, jeśli odpowiesz na ponad 95% wiadomości klientów w regulaminowym czasie:
Dlatego uzyskałeś -950 punktów. Pamiętaj, że na wiadomości klientów powinieneś odpowiadać mailowo lub przez Centrum wiadomości.
@nat_not tylko że ja na wszystkie wiadomości odpowiadam. Taki wynik świadczyłby chyba że nie odpowiadam na żadne. Nie uważasz że jest to nie możliwe? 100% komentarzy pozytywnych więc chyba byłoby tu odzwierciedlenie? 20 lat na allegro. Przed zmianą na swoich kontach kilka tysięcy pozytywów. Co mam wobec tego robić skoro wszystkim odpowiadam i wszyscy są zadowoleni z obsługi oprócz Was? Czy da się poprawić -950 w jaki sposób npnwyjsc teraz na 0 ? Pewnie liczycie aby promować za pieniądze swoje aukcje skoro w trafności wysłaliście mnie na dno a ludzie z negatywami i kiepska sprzedażą są na górze. Paranoja.
@horseman "czy to mailowej czy telefonicznej" ja obstawiam że tutaj jest problem.
Na jakieś zapytania mailowe odpowiedziałeś dzwoniąc do klienta. Klient zadowolony lecz system tego nie zobaczyłi i odnotował cąłkowity brak Twojej odpowiedz ( lub kilku)i. Co spowodowało taki spadek
Ja na zapytania mailowe odpowiadam wyłacznie mailowo za pośrednictwem centrum wiadomosci allegro. Póki co nie odnotowałem takich spadków
Tak samo straciłem jakieś punkty bo kilka osób dało mi 3 gwiazdki za koszt wysyłki a wybrali paczkomaty allegro za 8.99 zł. Co to oznacza że wybrali z góry ustawiony koszt przez allegro którego nie da się zmienić no przecież nie dopłacę do wysyłki aby miał taniej. To też jest jakaś paranoja. Wybiera przesyłkę w takiej cenie i daje mniej gwiazdek. Co tu się wyrabia na allegro ostatnio to nie wiem.
Mi pokazuje ze 0,8% jest tylko lepszych.
najlepsze jest to że na tym koncie od tygodnia nie sprzedałem nic
Jak było 14% to sprzedaż byłą
to kompletna bzdura z tymi odpowiedziami , ja straciłem SS bo jakiś mail wpadł do spamu i zobaczyłem go po 30 godzinach a nie przed 24 ...
po drugie powinny być brane pod uwagę tylko wiadomości napisane przez formularz kontaktowy i dyskusje ! wtedy można by je łatwo wyłapać i uniknąć błędu ! a teraz każdy może napisać wiadomość o dowolnym tytule i czasem jest to ciężko dojrzeć tym bardziej jak ktoś ma setki maili dziennie.
po drugie cała sprawa z odpowiedziami jest niejasna , teraz to robi się sajgon bo ze strachu odpowiadamy na maile informacyjne od osób u których sami zrobiliśmy zakupy , oni też odpowiadają potem my też odpowiadamy i tak w kółko !!
wysyłam komuś fakturę , a on odpowiada dziękuję to ja musze też dziękuję.
i autoresponder tu nie pomoże
Mnie także zabrano tytuł SS w ostatnim czasie. Mimo iż mam 100% pozytywnych komentarzy. Powód? Zbyt wysokie koszty wysyłki, wg. niektórych klientów, mimo iż we wszystkich ofertach dostępny jest smark, oraz koszty są ustawione wg. cennika allegro, więc klient ma wybór. Wg. allegro powinienem każdemu klientowi włożyć jeszcze dyszkę do paczki żeby był zadowolony... Także jest wiele absurdalnych i niejasnych zasad allegro. Nic z tym nie zrobisz, jak algorytm każe Cię wyciąć, to cię wytną i już. Allegro już dawno przestało być partnerem w handlu, teraz jest nadzorcą.
Chyba wystarczy jednemu nie odpisać, jeśli tak się przypadkowo zdarzy, że był to jedyny, który wysłał wiadomość przez 30 dni.
A tak, tak działa ten dziwny algorytm Allegro 😉 Też nie miałem żadnych dyskusji przez lata i punktację jako taką. No ale w końcu, .... trafiła mi sie dyskusja, klient zaraz ją zamknął bo źle zrozumiał , zaznaczył jako rozwiązaną i tu niespodzianka...Punktacja mi wzrosła za rozwiązaną dyskusję.. LOL . Wygląda na to że jak chcesz mieć więcej punktów to musiz mieć dyskusje . ...Korpo logika Allegrowa , nie ma co z tym walczyć...
Jeśli ktoś ocenia usługę allegro paczkomaty inpost że jest zbyt droga czyli tak naprawdę kupujący ocenia portal allegro a nie sprzedawcę. Tak mi się wydaje.