anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co ze zwrotem darmowej dostawy smart po błędzie kupującego?

bonjo01
#1 Nowicjusz#

Kupujący przy zakupie pomylił się przy wyborze Paczkomatu do którego miała zostać wysłana przesyłka. Szczerze nie wiem jak można się pomylić o kilkaset kilometrów, ale mniejsza z tym.  Oczywiście zrobię zwrot pieniędzy i Allegro pewno zwróci mi prowizję. Ale co z jedną darmową dostawą allegro smart, którą "skonsumował" kupujący. Ja jako prywatny sprzedawca mam do wykorzystania 6 takich darmowych dostaw na kwartał. Czy Allegro zwróci mi ją do ponownego wykorzystania, czy też ona już przepada, nawet gdy nie stworzyłem etykiety i zwróciłem pieniądze?  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@bonjo01 zamówienia na Allegro lokalnie liczymy następująco:
jedno zamówienie – to przesyłka z dostawą Allegro Paczkomaty InPost lub Allegro One Box, do której wygenerujesz jedną etykietę nadawczą.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

bonjo01
#1 Nowicjusz#

Rozumiem. Ale ja pytałem o co innego.

Nie wysłałem przesyłki, nie wygenerowałem etykiety, gdyż kupujący wybrał błędny adres dostawy i mnie o tym powiadomił zaraz po zakupie. Wybrał darmową dostawę z allegro smart, więc mi jako sprzedawcy z puli 6 darmowych dostaw ubyła jedna.

Dlatego pytam czy jak zrobię zwrot pieniędzy kupującemu, to czy automatycznie wróci do mojej puli ta jedna darmowa dostawa, która została niewysłana, a którą poprał system a trakcie operacji przetwarzania zamówienia od kupującego.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@bonjo01 skontaktuj się z nami przez ten formularz, zweryfikujemy możliwość przywrócenia darmowego nadania. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

bonjo01
#1 Nowicjusz#

Dziękuje za info. Korzystałem z tego formularza wczoraj, ale nie dostałem jeszcze odpowiedzi. Opisze wiec problem raz jeszcze. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@bonjo01 wiadomości są rozpatrywane w kolejności wpłynięcia do systemu. Jeśli przesłałeś wiadomość, to nie ma potrzeby robić tego po raz kolejny. Czy masz numer zgłoszenia? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

bonjo01
#1 Nowicjusz#

Sposób komunikacji jaki wybrałem to email. Do tej pory nie było kontaktu ze strony Allegro, nie dostałem też żadnego numeru zgłoszenia. Pozdrawiam. W informacji opisałem dokładnie całą sytuację i zamieściłem zrzuty ekranu z numerem oferty itp.

oznacz moderatorów