Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dostałam paczkę zwrotną.... gdzieś, ktoś w InPost ( bo gdzie?) pomylił etykiety i zamiast mojej paczki otrzymałam zabawkę dziecięcą. (Pominę absurd zapakowaną w worek od śmieci!)
Jak się z tym zmierzyć,??
Marzena
Reklamuj w InPoście lub u nadawcy . W sortowni wszystkie uszkodzone paczki są sprawdzane i spisywane protokoły ,widocznie ktoś przy przepakowaniu pomylił etykiety i tam powinna być skierowana reklamacja.
Zapytaj kupującego czy nie zwracał też zabawki bo może on pomylił kody zwrotu.
Odezwał się klient, który robił do mnie zwrot. On namieszał umieszczając paczkę w paczkomacie.
Osobiście nie robię żadnych ruchów. Czekam na dalszy rozwój akcji.
Dziękuje za wskazówki.
Pozdrawiam Marzena
Klienci sami się już gubią w swoich zwrotach. Ciekawe co zaproponuje, żeby rozwiązać problem 😂
Żeby było zabawniej dostałam ową zabawkę zamiast haków rynnowych. Także moja reakcja na jej widok była powalająca śmiechem😂
@kontaktD miałem identyczną sytuację , ale ja otrzymałem koszulę nocną zamiast higieny .😁
@mdrogeria w sumie mogłeś być wygranym ;D. Może damska i na żonę by pasowała? ;D 😁😅
@Kaliope_Brzeg przed napisaniem sprawdziłem to bo miałem prześwity, że są nie tylko damskie tak aby nie walnąć jakiegoś babola, bo wiadomo - ludzie różne rzeczy kupują ;D ^^ 😂
Ja tam od pasa w górę kimam "po Bożemu" ;D 😅
@Skill_Player @Kaliope_Brzeg takie było moje pierwsze skojarzenie bo owszem czekałem na zwrot , ale innych gabarytów , kurier wszedł i wyszedl , a ja zostałem z folipakiem w ręce , zaglądam nie patrząc na etykietę - jakiś ciuch , ot se pewnie moja sta.... złotko coś kupiło i zabrałem do domu nie zerknąwszy dalej co tam jest.
A sklep z zabawkami dostanie haki rynnowe 😂 Albo i jeszcze coś innego jeśli kupujący zwracał więcej towarów.
Z tego co mówił, to w grę wchodziło więcej paczek. Więc niech się z tym sam buja🤣😂
Jak będzie chciał odesłania, napisz, że owszem chętnie ale za osobną opłatą.
Ale co dalej,,?
Zakładka zwroty. Teoretycznie otrzymałam zwrot , powinnam zwrócić należność. Ale jak, za co, skoro klient jest nadal w posiadaniu haków??
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ i co teraz? Zwrot ale nie tego co zostało kupione.
@kontaktD oj to rzeczywiście skomplikowana sytuacja, tym fajniej, że podchodzisz do tego z humorem 😉 W tej sytuacji poinformuj proszę kupującego, że wstrzymujesz się ze zwrotem do czasu otrzymania przesyłki, którą u Ciebie kupił. Jeśli chodzi o przesyłkę jaką otrzymałaś to kupujący powinien wskazać co z nią zrobić i do kogo odesłać.
Pani Moniko, zapomniała Pani dodać , że ma dodatkowo opłacic odesłanie niewłaściwej paczki, bo sprzedawca nie ma obowiązku placenia za nieswoje błędy.