anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czarna lista wkrótce zmieni nazwę na Moi nieaktywni kupujący

mr_oma
Moderator
Moderator

Wkrótce zmienimy nazwę “Czarna lista kupujących” na “Moi nieaktywni kupujący”.

Jak działa zakładka?

Moi nieaktywni kupujący to miejsce, do którego możesz dodawać klientów, aby w uzasadnionych przypadkach ograniczyć im możliwość zakupu w swoich ofertach.

Pamiętaj, że odmowa sprzedaży bez uzasadnionej przyczyny może być niezgodna z prawem (art.135. Kodeksu wykroczeń - nieuzasadniona odmowa sprzedaży). Aby uniknąć takiej sytuacji, regularnie sprawdzaj listę nieaktywnych kupujących.

Jeśli zablokujesz kupującemu możliwość robienia zakupów, przy próbie nabycia przedmiotu, zobaczy on komunikat o nałożonym na niego ograniczeniu.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

kolekcjoner608
#17 Koryfeusz#

Kiedyś była opcja "mój ulubiony sprzedawca" (nie wiem czy jeszcze jest bo już tu rzadko kupuję ) ,miałem zaznaczoną listę sklepów godnych zaufania i tylko coś nowego wystawili miałem informację i tylko u nich licytowałem i to było bardzo dobre rozwiązanie dla kogoś co kupował coś do uzupełnienia kolekcji.

oznacz moderatorów

szymela54
#11 Animator#

@kolekcjoner608 Ta opcja nadal funkcjonuje, tylko inaczej się nazywa 🙂. Na stronie swojego ulubionego sprzedawcy/sklepu w prawym górnym rogu jest "Obserwuj wyszukiwanie" poprzedzone gwiazdką. Klikasz w gwiazdkę i gotowe. A dalej to już działa dokładnie tak, jak kiedyś 🙂.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Client:80340374, dziękuję Ci za sugestię, przekazuję ją w odpowiednie ręce. 🙂 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

MrMarco
#10 Popularyzator#

😂😂🤣boskie rozwiązanie, wszyscy tego potrzebowaliśmy

oznacz moderatorów

Jolanda_
#2 Obserwator#

 Zmiany są tylko kosmetyczne, jeśli miałam podstawy do dodania delikwenta na czarną listę, to widać sobie na to zapracował. 

Jeśli ktoś notorycznie nie płaci za zakupiony towar i  go blokuje, to jak najbardziej zasługuje na takie miejsce. I nie ma tu żadnego łamania prawa.

oznacz moderatorów

orbitkownia_pl
#10 Popularyzator#

@Jolanda_  ja miałam lepszą, kupowała czapkę, zwrot zgłaszała 14 dnia, odsyłała po następnych min 10 dniach, kupowała następną zwracała po 14 dniach odsyłała po 10 czapki według mnie były noszone, nadawały się do kosza lub do sprzedania jako rzecz używana. Na maile zero odpowiedzi, teraz allegro gdzieś reklamowało kup wszystkie masz darmowe zwroty i się zaczęło sprzedaż za 600zł zwroty za 550, najgorsze jest to że ja to wszystko szyję pod klienta i w takim przypadku pracuję za darmo, 8 godzin roboty i zwrot i jeszcze masz wysłać szybko. 

oznacz moderatorów

mix-mce
#10 Popularyzator#

Ja jestem ciekaw kto wymyślał te przyczynybl1.jpg

o ile pierwszy i trzeci punkt można powiedzieć że ma podstawy prawne tak drugi a w szczególności czwarty to już wymysł godny allegro.

jeśli ktoś nie odebrał paczki opłaconej z góry to od tego są odpowiednie ustawy które regulują co dalej, jeśli kupujący wystawia za to negatywa bo nie podoba mu się że musi zapłacić za ponowną wysyłkę czy przechowanie paczki to jak najbardziej zasługuje na dożywotni status "nieaktywny".

Jeśli nie odebrał paczki pobraniowej to nawet nie muszę wiedzieć dlaczego bo z góry wiem że kasy za wysyłkę w obie strony nie odzyskam, za sam ten fakt należy się status "nieaktywny". Na 100 takich paczek może jedna osoba potrafi zadzwonić i wyjaśnić czemu nie odebrała reszta zachowuje się jak by miała do tego święte prawo.

Być może allegro jest takie szlachetne że wysyła pobraniówki bez umiaru bo nawet jak macie stratę na wysyłce to zawsze zrobicie +1% prowizji w którymś dziale i już jest zielono w excelu.

Odnośnie p.4 to już w ogóle kosmos, powiedzcie mi jeśli ktoś jedzie po gwiazdkach i nie zostawia żadnego uzasadnienia to jaki ja mam z tego wyciągnąć wniosek? Mam dzwonić i łaskawie pytać dlaczego mu się paluszek omsknął żeby usłyszeć w zamian że jak mi się nie podoba to zmieni na negatyw? Czy może mam się zgadzać na ZANIŻANIE OCEN ZA WYSYŁKĘ KTÓREJ CENĘ USTALA ALLEGRO a ja jeszcze płacę do tego prowizję? Idealny model biznesowy wg allegro, oferuj wysyłkę poniżej kosztów i jeszcze pozwalaj po sobie jechać burakom.

Kiedyś komentarze pozwalały sprzedającemu rozwijać swoją ofertę i obsługę ale to było kiedyś, teraz służą tylko jako bat na sprzedających i wymówka do zaniżania wyników w trafności.

oznacz moderatorów

shaky3
#7 Wielbiciel#

No tak. Macie czarną listę dla kupujących a jak my wystawimy opinię negatywną dla sprzedającego to ją usuwacie .

Super podejście macie nie ma co . 

oznacz moderatorów