Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ j.w. mimo natychmiastowej wysyłki i realizacji. Nawet zamówienie z soboty Klient otrzymał w poniedziałek przed południem. Co się da zrobić z tym fantem, ruch niemal zamarł.
Dodam, że "system" widzi i podaje wszystkie 3 "sprzedającego wyróżnia"
W ub. tygodniu zmieniał na pojutrze losowo, w tym już tuż po północy jest na pojutrze.
Mieliśmy ten sam problem, dostaniecie informacje, że to ograniczenie ich algorytmu i macie sprzedawać więcej, żeby się nauczył... bo oni przewidują, a klient ma się domyślić , że będzie inaczej:)
@NajlepszyComPL Konsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar.
@NajlepszyComPL Otrzymałam informację, że rzeczywiście wysyłasz przesyłki zgodnie z godziną graniczną wysyłki tego samego dnia, ale jest ich po prostu za mało. Musisz mieć minimum 10 zamówień dla danej metody z ostatnich 30 dni.
@w_kiwi Dziękuję za odpowiedź, z tym, że jest to odpowiedź na inne pytanie.
Zadałem je wiele miesięcy temu i dotyczyło tego, że mimo ustawienia iż przesyłki np. do paczkomatu InPostu zamówione do 16:15 mają przewidywany czas dostawy jutro (kup do 16:15 - dostawa jutro) "system" tego nie pokazywał. Aby Wasz "system" to wyświetlał, musi mieć nieco danych, stąd wymóg min. 10 przesyłek daną metodą w ostatnich 30 dniach.
Tymczasem w aktualnym wpisie chodziło o to, że 2 tygodnie temu zmieniał na "pojutrze" losowo; w ubiegłym już tuż po północy było na pojutrze (choć losowo miał przebłyski i było "na jutro" jeszcze o 9:55, a czasem i o 11:25). W ost. sobotę i niedzielę (jeszcze o 23:55) było "na wtorek", a tuż po północy znowu pokazuje na pojutrze. Znajomi z mego miasta, nawet deklarujący wysyłkę w 2 dni mają "jutro" (ja deklaruję "natychmiast" i to robię).
Sami nalegacie, by przesyłki wysyłać do Klienta jak najszybciej, bo takie oferty mają zdecydowanie więcej chętnych (i to jest oczywiste), tymczasem ja tracę tych Klientów przez złe działanie Waszego "systemu" i jeszcze mam za mało zamówień.
A żeby było jeszcze ciekawiej, to mam ponad 10 zamówień wysłanych metodą do paczkomatów InPostu i powinno się wyświetlać kup do 16:16 - dostawa jutro.
Przecież Wasz "system" pokazujący Klientowi "na pojutrze" i tak każe mi wysłać tego samego dnia: zamówienia z 20 września o 15:33 i 15:46 miałem wysłać 20 września i to zrobiłem zawożąc na sortownię do sąsiedniego miasta (i jeszcze uprosiwszy sobotnią dostawę dla jednej przesyłki, której nie wydrukowało sobotniej dostawy mimo Smarta).
Zam. 12 września opłacone 16:31 zostało wysłałem o 17:31 bezpośrednio przez sortownię i już o 10-tej 13 września było u Klienta.
Dlaczego więc Wasz "system" który to widzi naraża mnie na straty pokazując przewidywany czas dostawy późniejszy niż deklarowany i faktycznie realizowany? Czy mogę liczyć na poprawę i zadośćuczynienie? Przecież nawet nie mam z czego płacić ZUSu przy tak małych obrotach spowodowanych tym faktem.
pozdrAVIAm
@w_kiwi Nadal Klienci widzą u mnie przewidywany czas dostawy "pojutrze" i zamawiają u tych, którym wyświetla się "jutro".
Teraz (20:30) odkryłem, że już pokazuje przewidywany czas dostawy nie "na pojutrze" jak u mych wspomnianych znajomych z mojego miasta, lecz "na popojutrze":
Dostawa za darmo
Przewidywana dostawa: czw. 3 paź. u Ciebie
Czymś Wam się zasłużyłem, drogie Allegro, że mnie szykanujecie, czy po prostu nie ogarniacie swego "systemu"?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Minął tydzień i nic, zero reakcji. Czas dostawy pokazuje dłuższy niż faktyczny, przez co ilość zamówień jest coraz mniejsza i w końcu nie będzie nawet tych wymaganych 10. jednym przewoźnikiem. Zresztą Wasz "system" już pokazuje "Wysyłasz mniej niż 10 przesyłek zgodnie z ustawionym czasem. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika dopóki nie osiągniesz więcej zamówień" mimo, że InPostem od 5 września było wysłanych 14 przesyłek (od 12 września 12 przesyłek), wszystko o czasie!
Pisałem tydzień temu:
Przecież Wasz "system" pokazujący Klientowi "na pojutrze" i tak każe mi wysłać tego samego dnia: zamówienia z 20 września o 15:33 i 15:46 miałem wysłać 20 września i to zrobiłem zawożąc na sortownię do sąsiedniego miasta (i jeszcze uprosiwszy sobotnią dostawę dla jednej przesyłki, której nie wydrukowało sobotniej dostawy mimo Smarta).
Zam. 12 września opłacone 16:31 wysłałem o 17:31 bezpośrednio przez sortownię i już o 10-tej 13 września było u Klienta.
Co jeszcze mam robić, żeby Wasz "system" pokazywał jak należy?!
Robi się nawet dodatkowy problem, bo np. Klientowi, który zamówił 3 paź 2024, 08:59 pokazuje przewidywany czas dostawy na dziś, 7 października i musiałem dzwonić, bo nie spodziewał się, że "Odbierz paczkę" może być już "4 paź, 09:17". Kiedyś, mimo przypomnienia nie zdążyli odebrać i paczka wróciła, u innego udało się, mimo że upłynął czas na odbiór, bo motywowany przeze mnie zdążył przed kurierem. To się robi niepoważne.
Znowu w niedzielę przed północą jest na wtorek, a tuż po północy na środę. Przecież to nielogiczne.
Kiedy wreszcie będzie normalnie? Znowu nawet z weekendu nie mam zamówień. Chcecie mnie zagłodzić?
@NajlepszyComPL sprawdziłam to i dla metody Allegro Paczkomaty InPost w ciągu ostatnich 28 dni nadałeś 9 przesyłek zgodnie z deklarowaną godziną wysyłki tego samego dnia.
Zamówienie nr d912f8f5-70dc-11ef-ab4b-0514c3478f14 zostało opłacone o 16:30 (mimo, że proces płatności rozpoczął się o 10), a Twoja godzina graniczna dla tej metody to 16:05, dlatego to zamówienie nie załapało się jako zamówienie nadane zgodnie z deklaracją i nie zalicza się do sumy 10 ocenianych zamówień.
Czyli to, że nadałem tego samego dnia mimo późnego opłacenia, nie ma znaczenia? Ciekawa logika.
No, ale niech będzie. Ale to dotyczy wyświetlania kup do 16:05 - dostawa jutro (teraz 16:16), tymczasem nawet "Znowu w niedzielę przed północą jest na wtorek, a tuż po północy na środę."
Jeśli "system" widzi, że nawet opłacone 16:31 wysłałem o 17:31 to powinien jak najdłużej pokazywać dostawa jutro, a tymczasem jest j.w.
To powinno być od dawna już poprawione, bo bardzo negatywnie wpływa na sprzedaż i tworzy się błędne koło.
P.S. Klient nie mógł opłacić, na szczęście się nie wycofał. Już wspominałem na te problemy z płatnością (z 10 dni temu), gdzie Klient nie mógł opłacić i kupił gdzie indziej (ciut drożej), a mi wisiała płatność anulowana, bo nie mógł znaleźć zamówienia by je anulować.