anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas dostawy pokazuje dłuższy niż faktyczny.

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  j.w. mimo natychmiastowej wysyłki i realizacji. Nawet zamówienie z soboty Klient otrzymał w poniedziałek przed południem. Co się da zrobić z tym fantem, ruch niemal zamarł.

Dodam, że "system" widzi i podaje wszystkie 3 "sprzedającego wyróżnia"

W ub. tygodniu zmieniał na pojutrze losowo, w tym już tuż po północy jest na pojutrze.

 

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

shopmw
#10 Popularyzator#

Mieliśmy ten sam problem, dostaniecie informacje, że to ograniczenie ich algorytmu i macie sprzedawać więcej, żeby się nauczył... bo oni przewidują, a klient ma się domyślić , że będzie inaczej:)

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@NajlepszyComPL Konsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@NajlepszyComPL Otrzymałam informację, że rzeczywiście wysyłasz przesyłki zgodnie z godziną graniczną wysyłki tego samego dnia, ale jest ich po prostu za mało. Musisz mieć minimum 10 zamówień dla danej metody z ostatnich 30 dni. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@w_kiwi Dziękuję za odpowiedź, z tym, że jest to odpowiedź na inne pytanie.

Zadałem je wiele miesięcy temu i dotyczyło tego, że mimo ustawienia iż przesyłki np. do paczkomatu InPostu zamówione do 16:15 mają przewidywany czas dostawy jutro (kup do 16:15 - dostawa jutro) "system" tego nie pokazywał. Aby Wasz "system" to wyświetlał, musi mieć nieco danych, stąd wymóg min. 10 przesyłek daną metodą w ostatnich 30 dniach.

Tymczasem w aktualnym wpisie chodziło o to, że 2 tygodnie temu zmieniał na "pojutrze" losowo; w ubiegłym już tuż po północy było na pojutrze (choć losowo miał przebłyski i było "na jutro" jeszcze o 9:55, a czasem i o 11:25). W ost. sobotę i niedzielę (jeszcze o 23:55) było "na wtorek", a tuż po północy znowu pokazuje na pojutrze. Znajomi z mego miasta, nawet deklarujący wysyłkę w 2 dni mają "jutro" (ja deklaruję "natychmiast" i to robię).

Sami nalegacie, by przesyłki wysyłać do Klienta jak najszybciej, bo takie oferty mają zdecydowanie więcej chętnych (i to jest oczywiste), tymczasem ja tracę tych Klientów przez złe działanie Waszego "systemu" i jeszcze mam za mało zamówień.

A żeby było jeszcze ciekawiej, to mam ponad 10 zamówień wysłanych metodą do paczkomatów InPostu i powinno się wyświetlać kup do 16:16 - dostawa jutro.

Przecież Wasz "system" pokazujący Klientowi "na pojutrze" i tak każe mi wysłać tego samego dnia: zamówienia z 20 września o 15:33 i 15:46 miałem wysłać 20 września i to zrobiłem zawożąc na sortownię do sąsiedniego miasta (i jeszcze uprosiwszy sobotnią dostawę dla jednej przesyłki, której nie wydrukowało sobotniej dostawy mimo Smarta).

Zam. 12 września opłacone 16:31 zostało wysłałem o 17:31 bezpośrednio przez sortownię i już o 10-tej 13 września było u Klienta.

Dlaczego więc Wasz "system" który to widzi naraża mnie na straty pokazując przewidywany czas dostawy późniejszy niż deklarowany i faktycznie realizowany? Czy mogę liczyć na poprawę i zadośćuczynienie? Przecież nawet nie mam z czego płacić ZUSu przy tak małych obrotach spowodowanych tym faktem.

pozdrAVIAm

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@w_kiwi Nadal Klienci widzą u mnie przewidywany czas dostawy "pojutrze" i zamawiają u tych, którym wyświetla się "jutro".

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Teraz (20:30) odkryłem, że już pokazuje przewidywany czas dostawy nie "na pojutrze" jak u mych wspomnianych znajomych z mojego miasta, lecz "na popojutrze":

Dostawa za darmo
Przewidywana dostawa: czw. 3 paź. u Ciebie

Czymś Wam się zasłużyłem, drogie Allegro, że mnie szykanujecie, czy po prostu nie ogarniacie swego "systemu"?

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Minął tydzień i nic, zero reakcji. Czas dostawy pokazuje dłuższy niż faktyczny, przez co ilość zamówień jest coraz mniejsza i w końcu nie będzie nawet tych wymaganych 10. jednym przewoźnikiem. Zresztą Wasz "system" już pokazuje "Wysyłasz mniej niż 10 przesyłek zgodnie z ustawionym czasem. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika dopóki nie osiągniesz więcej zamówień" mimo, że InPostem od 5 września było wysłanych 14 przesyłek (od 12 września 12 przesyłek), wszystko o czasie!

Pisałem tydzień temu:  

Przecież Wasz "system" pokazujący Klientowi "na pojutrze" i tak każe mi wysłać tego samego dnia: zamówienia z 20 września o 15:33 i 15:46 miałem wysłać 20 września i to zrobiłem zawożąc na sortownię do sąsiedniego miasta (i jeszcze uprosiwszy sobotnią dostawę dla jednej przesyłki, której nie wydrukowało sobotniej dostawy mimo Smarta).

Zam. 12 września opłacone 16:31 wysłałem o 17:31 bezpośrednio przez sortownię i już o 10-tej 13 września było u Klienta.

Co jeszcze mam robić, żeby Wasz "system" pokazywał jak należy?!

Robi się nawet dodatkowy problem, bo np. Klientowi, który zamówił 3 paź 2024, 08:59 pokazuje przewidywany czas dostawy na dziś, 7 października i musiałem dzwonić, bo nie spodziewał się, że "Odbierz paczkę" może być już "4 paź, 09:17". Kiedyś, mimo przypomnienia nie zdążyli odebrać i paczka wróciła, u innego udało się, mimo że upłynął czas na odbiór, bo motywowany przeze mnie zdążył przed kurierem. To się robi niepoważne.

Znowu w niedzielę przed północą jest na wtorek, a tuż po północy na środę. Przecież to nielogiczne.

Kiedy wreszcie będzie normalnie? Znowu nawet z weekendu nie mam zamówień. Chcecie mnie zagłodzić?

 

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NajlepszyComPL sprawdziłam to i dla metody Allegro Paczkomaty InPost w ciągu ostatnich 28 dni nadałeś 9 przesyłek zgodnie z deklarowaną godziną wysyłki tego samego dnia.
Zamówienie nr d912f8f5-70dc-11ef-ab4b-0514c3478f14 zostało opłacone o 16:30 (mimo, że proces płatności rozpoczął się o 10), a Twoja godzina graniczna dla tej metody to 16:05, dlatego to zamówienie nie załapało się jako zamówienie nadane zgodnie z deklaracją i nie zalicza się do sumy 10 ocenianych zamówień. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Czyli to, że nadałem tego samego dnia mimo późnego opłacenia, nie ma znaczenia? Ciekawa logika. 

No, ale niech będzie. Ale to dotyczy wyświetlania kup do 16:05 - dostawa jutro (teraz 16:16), tymczasem nawet "Znowu w niedzielę przed północą jest na wtorek, a tuż po północy na środę."

Jeśli "system" widzi, że nawet opłacone 16:31 wysłałem o 17:31 to powinien jak najdłużej pokazywać dostawa jutro, a tymczasem jest j.w.

To powinno być od dawna już poprawione, bo bardzo negatywnie wpływa na sprzedaż i tworzy się błędne koło.

 

P.S. Klient nie mógł opłacić, na szczęście się nie wycofał. Już wspominałem na te problemy z płatnością (z 10 dni temu), gdzie Klient nie mógł opłacić i kupił gdzie indziej (ciut drożej), a mi wisiała płatność anulowana, bo nie mógł znaleźć zamówienia by je anulować.

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów