Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ j.w. mimo natychmiastowej wysyłki i realizacji. Nawet zamówienie z soboty Klient otrzymał w poniedziałek przed południem. Co się da zrobić z tym fantem, ruch niemal zamarł.
Dodam, że "system" widzi i podaje wszystkie 3 "sprzedającego wyróżnia"
W ub. tygodniu zmieniał na pojutrze losowo, w tym już tuż po północy jest na pojutrze.
Mieliśmy ten sam problem, dostaniecie informacje, że to ograniczenie ich algorytmu i macie sprzedawać więcej, żeby się nauczył... bo oni przewidują, a klient ma się domyślić , że będzie inaczej:)
@NajlepszyComPL Konsultuję Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar.
@NajlepszyComPL Otrzymałam informację, że rzeczywiście wysyłasz przesyłki zgodnie z godziną graniczną wysyłki tego samego dnia, ale jest ich po prostu za mało. Musisz mieć minimum 10 zamówień dla danej metody z ostatnich 30 dni.
@w_kiwi Dziękuję za odpowiedź, z tym, że jest to odpowiedź na inne pytanie.
Zadałem je wiele miesięcy temu i dotyczyło tego, że mimo ustawienia iż przesyłki np. do paczkomatu InPostu zamówione do 16:15 mają przewidywany czas dostawy jutro (kup do 16:15 - dostawa jutro) "system" tego nie pokazywał. Aby Wasz "system" to wyświetlał, musi mieć nieco danych, stąd wymóg min. 10 przesyłek daną metodą w ostatnich 30 dniach.
Tymczasem w aktualnym wpisie chodziło o to, że 2 tygodnie temu zmieniał na "pojutrze" losowo; w ubiegłym już tuż po północy było na pojutrze (choć losowo miał przebłyski i było "na jutro" jeszcze o 9:55, a czasem i o 11:25). W ost. sobotę i niedzielę (jeszcze o 23:55) było "na wtorek", a tuż po północy znowu pokazuje na pojutrze. Znajomi z mego miasta, nawet deklarujący wysyłkę w 2 dni mają "jutro" (ja deklaruję "natychmiast" i to robię).
Sami nalegacie, by przesyłki wysyłać do Klienta jak najszybciej, bo takie oferty mają zdecydowanie więcej chętnych (i to jest oczywiste), tymczasem ja tracę tych Klientów przez złe działanie Waszego "systemu" i jeszcze mam za mało zamówień.
A żeby było jeszcze ciekawiej, to mam ponad 10 zamówień wysłanych metodą do paczkomatów InPostu i powinno się wyświetlać kup do 16:16 - dostawa jutro.
Przecież Wasz "system" pokazujący Klientowi "na pojutrze" i tak każe mi wysłać tego samego dnia: zamówienia z 20 września o 15:33 i 15:46 miałem wysłać 20 września i to zrobiłem zawożąc na sortownię do sąsiedniego miasta (i jeszcze uprosiwszy sobotnią dostawę dla jednej przesyłki, której nie wydrukowało sobotniej dostawy mimo Smarta).
Zam. 12 września opłacone 16:31 zostało wysłałem o 17:31 bezpośrednio przez sortownię i już o 10-tej 13 września było u Klienta.
Dlaczego więc Wasz "system" który to widzi naraża mnie na straty pokazując przewidywany czas dostawy późniejszy niż deklarowany i faktycznie realizowany? Czy mogę liczyć na poprawę i zadośćuczynienie? Przecież nawet nie mam z czego płacić ZUSu przy tak małych obrotach spowodowanych tym faktem.
pozdrAVIAm
@w_kiwi Nadal Klienci widzą u mnie przewidywany czas dostawy "pojutrze" i zamawiają u tych, którym wyświetla się "jutro".
Teraz (20:30) odkryłem, że już pokazuje przewidywany czas dostawy nie "na pojutrze" jak u mych wspomnianych znajomych z mojego miasta, lecz "na popojutrze":
Dostawa za darmo
Przewidywana dostawa: czw. 3 paź. u Ciebie
Czymś Wam się zasłużyłem, drogie Allegro, że mnie szykanujecie, czy po prostu nie ogarniacie swego "systemu"?