Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dostaliśmy blokadę ponieważ zdaniem Allegro nie odpowiedzieliśmy w terminie (rozpoczęta dyskusja) . Z tego co wiem to mamy na to 24h, zazwyczaj w naszym przypadku to ok 5godz. Po kilku wiadomościach i odpowiedziach w dyskusji , klient po 2-3godz od ostatniej wiadomości poprosił allegro o pomoc . Dostaliśmy blokade. Jak się załatwia tego typu problem. Paczka wysłana terminowo , zatrzymała się w urzędzie pocztowym , robimy co tylko sie da żeby ją odnaleść, jednak potrzeba na to więcej czasu. Odpowiedzi w dyskusji do klienta terminowo nie przekroczyły 5-6godz.
Prosze o jakąś odpowiedz co i jak można zrobić żeby została blokada cofnięta i wróciła jakość sprzedaży na poziom sprzed blokady
@extrasen Podaj proszę numer tego zamówienia lub ID dyskusji
Prosze to nr zamówienia bca5cef0-c5f0-11ee-9e3c-9da98aeabcf9
@extrasen Dziękuję, skontaktuję się z odpowiednim zespołem w tej sprawie i anulujemy blokadę.
Bardzo dziękuje za pomoc w tej niecodziennej i stresujacej dla nas sytuacji.