anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas oczekiwania na zwrot wpłaty P24

PIKABOO_PL
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,
Może ktoś jest w stanie mi pomoc z dość nieprzyjemną sytuacją.
Mamy obecnie problem ze zwrotem wpłaty (P24). Zwrot został zlecony 1 czerwca około godziny 13:00, za pośrednictwem Allegro.

Klientka twierdzi, że do dziś 09.06 nie otrzymała wpłaty.

Kilkukrotnie kontaktowałem się z działem obsługi klienta Allegro, otrzymałem potwierdzenie tego, że zwrot wykonaliśmy prawidłowo, zgodnie z wybraną przez Kupującą metodą płatności. Zwrot został zaakceptowany oraz zrealizowany przez Allegro.
Jeszcze od 2 czerwca płatność ma status „Zwrócone".
Klientka nie chce kontaktować się ze swoim bankiem, cytat - „kto mi odda za dzwonienie do banku ? gdzie dodzwonic sie nie mozna?”


Co w takiej sytuacji? Czy miał ktoś już sytuację z tak długo realizowanym przelewem?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Allegro twierdzi że zostały zwrócone, przecież to oni wysyłają maila do kupującego o zwrocie, jak wysłali to niech klient sprawdzi dobrze, konto w banku, albo tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/#!/

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@PIKABOO_PL Nic w takiej sytuacji nie musisz robić. Masz potwierdzenie zwrotu wpłaty, a jeśli klient nie może jej zlokalizować, nich pisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f Allegro klientowi wyjaśni, gdzie są jego pieniądze.

Poza tym taki zwrot trwa 3 dni robocze.

oznacz moderatorów

PIKABOO_PL
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedzi 🙂
Tylko, że dział obsługi klienta już trzykrotnie kontaktował się z klientką, próbując wyjaśnić sprawę, oraz pomoc w „poszukiwaniu” wpłaty. Jak widzimy, bezskutecznie, a klientka jest niezadowolona z takiego przebiegu sprawy.

Potwierdzenie zwrotu od Allegro, Klientka otrzymała również trzykrotnie.

oznacz moderatorów