anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czas odpowiedzi na wiadomości klientów

accadia
#13 Ambasador#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Prosiłbym o wyjaśnienie następującej kwestii.

Zgodnie z Waszymi zapewnieniami do jakości sprzedaży, a tym samym statusu Super Sprzedawcy liczona jest pierwsza odpowiedź na wiadomość od kupującego. 
Dlaczego więc, jeśli konwersacja była już prowadzona jakiś czas i  w trakcie jej trwania kupujący nie odpisał poprzez wiadomości, lecz poprzez "ZADAJ PYTANIE KUPUJĄCEMU" - jednocześnie zamykając wątek rozmowy - brak odpowiedzi został potraktowany jako olanie klienta i policzony jako brak odpowiedzi?

Dlaczego więc wprowadzacie w błąd, piszące, że liczony jest tylko czas udzielenia pierwszej odpowiedzi - a nie, że jest liczony czas odpowiedzi NA KAŻDĄ wiadomość napisaną poprzez "zadaj pytanie".

De facto, przez Wasze błędne informacje będę zmuszony pożegnać się ze statusem Super Sprzedawcy - przez brak odpowiedzi na wiadomość, która nie zawierała żadnego pytania i była kontynuacją rozmowy - gdzie akurat staram się trzymać wysoką jakość obsługi, a mój średni czas odpowiedzi mieścił się zawsze w przedziale 20-30 minut. 

P.S. Dodam, że na helpdesku Pani najpierw poprosiła mnie o screeny, po czy stwierdziła, że i tak nie da się nic zrobić.


oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@accadia Jeśli klient, zamiast odpisać na Twoją odpowiedź, rozpoczął nowy wątek, pisząc przez formularz  - jego wiadomość została uznana za pierwszą, a nie za dalszy ciąg korespondencji. Nie jest to błąd. System działa właśnie w ten sposób. Pamiętaj o tym w przyszłości.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@nat_not "Jeśli klient, zamiast odpisać na Twoją odpowiedź, rozpoczął nowy wątek, pisząc przez formularz  - jego wiadomość została uznana za pierwszą, a nie za dalszy ciąg korespondencji. Nie jest to błąd. System działa właśnie w ten sposób. Pamiętaj o tym w przyszłości."

Widzę właśnie sytuację, gdzie klient po dłuższym czasie zadał pytanie dotyczące innej oferty i niespodzianka - system podpiął wiadomość do starego wątku sprzed wielu miesięcy (dotyczącego oczywiście zupełnie innej oferty :). System najwyraźniej nie do końca tak działa, albo Pani zbyt uprościła sprawę. 😉

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94057046 Pisząc o systemie, miałam na myśli ustawienia, które badają czas odpowiedzi na wiadomości klientów.

Dodatkowo opisałeś inną sytuację niż @accadia . Tam - jak zrozumiałam - klient nie kontynuował korespondencji, odpowiadając na wiadomość od sprzedającego.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@nat_not Tak przy okazji spytam czy coś się zmieniło bo nie otrzymuję pytań od klientów na meila choć mam to zaznaczone w ustawieniach .Przez takie podejście straciłem sporo punktów gdyż jedno pytanie od klienta na meila nie doszło (było na stronie -allegro) a w sumie klient pytał o zakup poza allegro to nawet nie powinienem na to odpowiadać.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 Sprawdziłeś czy wiadomość od klienta nie trafiła do spamu? Kiedy została wysłana? Możesz podać login kupującego?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

accadia
#13 Ambasador#

Czyli jednak wprowadzacie wszyscy w blad, piszac za kazdym razem, ze liczy sie czas odpowiedzi na pierwsze pytanie - a nie czas odpowiedzi na kazdy nowy rozpoczety watek?

Przez Wasze malo sprecyzowane zasady i umiejetnosci ich dokladnego przedstawienia, z wszystkimi "haczykami" strace status SS. 

Nie pozostaje mi nic innego, jak rowniez Wam zyczyc utraty czesci wynagrodzenia, poniewaz pomimo dociekliwosci ktos Was wprowadzil w blad - moze wowczas chociaz czesc z Was zrozumialaby ile "niuansow" trzeba brac pod uwage i jak wiele rzeczy jest nie dokonca dopracowanych.

Swoja droga dzisiaj widziale reklame zblizajacego sie SMARTWEEK - przez jakies 10 sekund zastanawialem sie, czy nie skorzystac, ale nie mam czasu czytac tysiac stron regulaminow i szukac kruczkow, ktorymi potem bedziecie sie tlumaczyc. 

oznacz moderatorów