Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Prosiłbym o wyjaśnienie następującej kwestii.
Zgodnie z Waszymi zapewnieniami do jakości sprzedaży, a tym samym statusu Super Sprzedawcy liczona jest pierwsza odpowiedź na wiadomość od kupującego.
Dlaczego więc, jeśli konwersacja była już prowadzona jakiś czas i w trakcie jej trwania kupujący nie odpisał poprzez wiadomości, lecz poprzez "ZADAJ PYTANIE KUPUJĄCEMU" - jednocześnie zamykając wątek rozmowy - brak odpowiedzi został potraktowany jako olanie klienta i policzony jako brak odpowiedzi?
Dlaczego więc wprowadzacie w błąd, piszące, że liczony jest tylko czas udzielenia pierwszej odpowiedzi - a nie, że jest liczony czas odpowiedzi NA KAŻDĄ wiadomość napisaną poprzez "zadaj pytanie".
De facto, przez Wasze błędne informacje będę zmuszony pożegnać się ze statusem Super Sprzedawcy - przez brak odpowiedzi na wiadomość, która nie zawierała żadnego pytania i była kontynuacją rozmowy - gdzie akurat staram się trzymać wysoką jakość obsługi, a mój średni czas odpowiedzi mieścił się zawsze w przedziale 20-30 minut.
P.S. Dodam, że na helpdesku Pani najpierw poprosiła mnie o screeny, po czy stwierdziła, że i tak nie da się nic zrobić.
@accadia Jeśli klient, zamiast odpisać na Twoją odpowiedź, rozpoczął nowy wątek, pisząc przez formularz - jego wiadomość została uznana za pierwszą, a nie za dalszy ciąg korespondencji. Nie jest to błąd. System działa właśnie w ten sposób. Pamiętaj o tym w przyszłości.
@nat_not "Jeśli klient, zamiast odpisać na Twoją odpowiedź, rozpoczął nowy wątek, pisząc przez formularz - jego wiadomość została uznana za pierwszą, a nie za dalszy ciąg korespondencji. Nie jest to błąd. System działa właśnie w ten sposób. Pamiętaj o tym w przyszłości."
Widzę właśnie sytuację, gdzie klient po dłuższym czasie zadał pytanie dotyczące innej oferty i niespodzianka - system podpiął wiadomość do starego wątku sprzed wielu miesięcy (dotyczącego oczywiście zupełnie innej oferty :). System najwyraźniej nie do końca tak działa, albo Pani zbyt uprościła sprawę. 😉
@Client:94057046 Pisząc o systemie, miałam na myśli ustawienia, które badają czas odpowiedzi na wiadomości klientów.
Dodatkowo opisałeś inną sytuację niż @accadia . Tam - jak zrozumiałam - klient nie kontynuował korespondencji, odpowiadając na wiadomość od sprzedającego.
@nat_not Tak przy okazji spytam czy coś się zmieniło bo nie otrzymuję pytań od klientów na meila choć mam to zaznaczone w ustawieniach .Przez takie podejście straciłem sporo punktów gdyż jedno pytanie od klienta na meila nie doszło (było na stronie -allegro) a w sumie klient pytał o zakup poza allegro to nawet nie powinienem na to odpowiadać.
@kolekcjoner608 Sprawdziłeś czy wiadomość od klienta nie trafiła do spamu? Kiedy została wysłana? Możesz podać login kupującego?
Czyli jednak wprowadzacie wszyscy w blad, piszac za kazdym razem, ze liczy sie czas odpowiedzi na pierwsze pytanie - a nie czas odpowiedzi na kazdy nowy rozpoczety watek?
Przez Wasze malo sprecyzowane zasady i umiejetnosci ich dokladnego przedstawienia, z wszystkimi "haczykami" strace status SS.
Nie pozostaje mi nic innego, jak rowniez Wam zyczyc utraty czesci wynagrodzenia, poniewaz pomimo dociekliwosci ktos Was wprowadzil w blad - moze wowczas chociaz czesc z Was zrozumialaby ile "niuansow" trzeba brac pod uwage i jak wiele rzeczy jest nie dokonca dopracowanych.
Swoja droga dzisiaj widziale reklame zblizajacego sie SMARTWEEK - przez jakies 10 sekund zastanawialem sie, czy nie skorzystac, ale nie mam czasu czytac tysiac stron regulaminow i szukac kruczkow, ktorymi potem bedziecie sie tlumaczyc.