anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas odpowiedzi na zapytania kupujących

Idź do rozwiązania
lombardi_gryf
#9 Pomysłodawca#

Witam, mam pytanie odnośnie odpowiedzi na zapytania kupujących. 

Pracujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20. Po tym czasie nie jesteśmy w stanie odpowiadać na wiadomości kupujących, gdyż fizycznie nie ma Nas przy komputerze. Czy jest jakiś sposób na ustawienie godzin czasu pracy firmy, tak żeby allegro nie zaniżało Nam statystyk ? Lub czy ewentualnie jest możliwość  ( jak tak to gdzie) ustawienia automatycznie wysyłanej informacji, że odpowiemy jak najszybciej jest to możliwe ? Czy jest na to jakieś rozwiązanie, by statystyki czasu odpowiedzi na wiadomości był wyciągane na podstawie naszego czasu pracy i uwzględniania tego, że niedziele oddział jest zamknięty? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#

@lombardi_gryf Na odpowiedź masz 24 godziny, poza tym ten czas nie jest liczony w dni wolne od pracy, więc nie powinno być problemu. Automatów do odpowiedzi nie polecam, kupujących to wkurza.

Procent wiadomości, w których klient otrzymał od Ciebie odpowiedź w ciągu 24 godzin. Bierzemy pod uwagę wiadomości z ostatnich 30 dni. Odpowiedzi powinny zostać udzielone mailowo lub przez Centrum Wiadomości.

Czasu odpowiedzi na wiadomości nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-obsl...

oznacz moderatorów
lombardi_gryf
#9 Pomysłodawca#

a jeśli załóżmy konwersacja z klientem kończy się na jego wiadomości np. : do widzenia. I my już no to nie odpowiadamy czy to jest liczone jako brak odpowiedzi w terminie ? Zawsze nasza wiadomość powinna być ostatnia ?

oznacz moderatorów
_Likos_
#18 Luminarz#

@lombardi_gryf  liczy sie czas odpowiedzi na pierwszą wiadomość w danej rozmowie

 

oznacz moderatorów