Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie odnośnie odpowiedzi na zapytania kupujących.
Pracujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20. Po tym czasie nie jesteśmy w stanie odpowiadać na wiadomości kupujących, gdyż fizycznie nie ma Nas przy komputerze. Czy jest jakiś sposób na ustawienie godzin czasu pracy firmy, tak żeby allegro nie zaniżało Nam statystyk ? Lub czy ewentualnie jest możliwość ( jak tak to gdzie) ustawienia automatycznie wysyłanej informacji, że odpowiemy jak najszybciej jest to możliwe ? Czy jest na to jakieś rozwiązanie, by statystyki czasu odpowiedzi na wiadomości był wyciągane na podstawie naszego czasu pracy i uwzględniania tego, że niedziele oddział jest zamknięty?
@lombardi_gryf Na odpowiedź masz 24 godziny, poza tym ten czas nie jest liczony w dni wolne od pracy, więc nie powinno być problemu. Automatów do odpowiedzi nie polecam, kupujących to wkurza.
Procent wiadomości, w których klient otrzymał od Ciebie odpowiedź w ciągu 24 godzin. Bierzemy pod uwagę wiadomości z ostatnich 30 dni. Odpowiedzi powinny zostać udzielone mailowo lub przez Centrum Wiadomości.
Czasu odpowiedzi na wiadomości nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
a jeśli załóżmy konwersacja z klientem kończy się na jego wiadomości np. : do widzenia. I my już no to nie odpowiadamy czy to jest liczone jako brak odpowiedzi w terminie ? Zawsze nasza wiadomość powinna być ostatnia ?
@lombardi_gryf liczy sie czas odpowiedzi na pierwszą wiadomość w danej rozmowie