anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czas odpowierdźi na pytanie od potencjalnego klienta

SUEZ_izolacje
#7 Wielbiciel#

Klient zadaje mi pytanie dotyczące produktu , w jakim czasie powinienem  odpowiedzieć , aby  nie stracić wiarygodności , oraz klienta . Czy  szybkość odpowiedzi  ma wpływ na wiarygodność ? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Masz na to 24h. Ale wiadomo im szybciej tym lepiej, bo ludzie niecierpliwi z natury są...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SUEZ_izolacje 24H / nie liczą się dni ustawowo wolne od pracy / , jeśli w tym czasie nie odpowiesz dostajesz mocno po jakości , a za tym idzie pozycjonowanie ofert . Najlepiej odpowiedzieć jakkolwiek i jak najszybciej w sytuacji kiedy nie masz np. możliwości zweryfikowania produktu , o który pyta klient , a uzupełnić odpowiedź w czasie poźniejszym .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Najlepiej jak najszybciej ,a jak nie jesteś w stanie szybko dać odpowiedzi ( np. jesteś poza firmą a klient chce lepsze fotki) to napisz że dasz odpowiedź w odpowiednim czasie ,ważne żeby klient widział że nie jest jego pytanie ignorowane .

oznacz moderatorów

IDEALFIX
#9 Pomysłodawca#

No i uważaj na kolejne zapytanie w tej samej wiadomości ale dotyczące innego produktu. Liczy się to jako nowe zapytanie i jest liczone do statystyk.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Masz 24 godz, ale jak odpowiada BOT to z pewnością nie jest to odpowiedź która satysfakcjonuje kupującego.

oznacz moderatorów