Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zadaje mi pytanie dotyczące produktu , w jakim czasie powinienem odpowiedzieć , aby nie stracić wiarygodności , oraz klienta . Czy szybkość odpowiedzi ma wpływ na wiarygodność ?
Masz na to 24h. Ale wiadomo im szybciej tym lepiej, bo ludzie niecierpliwi z natury są...
@SUEZ_izolacje 24H / nie liczą się dni ustawowo wolne od pracy / , jeśli w tym czasie nie odpowiesz dostajesz mocno po jakości , a za tym idzie pozycjonowanie ofert . Najlepiej odpowiedzieć jakkolwiek i jak najszybciej w sytuacji kiedy nie masz np. możliwości zweryfikowania produktu , o który pyta klient , a uzupełnić odpowiedź w czasie poźniejszym .
Najlepiej jak najszybciej ,a jak nie jesteś w stanie szybko dać odpowiedzi ( np. jesteś poza firmą a klient chce lepsze fotki) to napisz że dasz odpowiedź w odpowiednim czasie ,ważne żeby klient widział że nie jest jego pytanie ignorowane .
No i uważaj na kolejne zapytanie w tej samej wiadomości ale dotyczące innego produktu. Liczy się to jako nowe zapytanie i jest liczone do statystyk.
Masz 24 godz, ale jak odpowiada BOT to z pewnością nie jest to odpowiedź która satysfakcjonuje kupującego.