Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem zapytać jakim cudem zamówienie z wysyłką 'allegro one' nr 68e5cc60-cf83-11ee-8698-97659aa5f4d7 zostało zakwalifikowane do wysyłki dziś (w dniu zakupu)?
Czas wysyłki mamy ustawiony na 1 dzień.
Godzinę wysyłki tego samego dnia dla zamówień 'allegro one' mamy ustawioną na 0:00
NIGDY nie nadaliśmy paczki 'allegro one' w dniu zamówienia.
Proszę o pilne wyjaśnienie!
Proszę nie pisać że na podstawie wcześniejszych wysyłek algorytm tak ustalił termin wysyłki, gdyż nie jest to prawdą, bo podkreśam raz jeszcze... NIGDY nie nadaliśmy paczki 'allegro one' w dniu zamówienia.
To samo pytanie dotyczy zamówienia nr: c706f170-c731-11ee-b52d-3554b6c1f98b
@BikeOutlet_pl Prześlij zrzut ekranu, na którym widoczny będzie komunikat o czasie wysyłki.
o ten chodzi?
@BikeOutlet_pl Informacja, która wyświetla się przy czasie na wysłanie, to sugestia widoczna jedynie dla Ciebie. Pojawia się aby paczka trafiła do klienta zgodnie z predykcją. Taka predykcja się wyświetla, bo wiele Twoich paczek z podobnych godzin było dostarczanych do klientów kolejnego dnia. Ta informacja nie jest wiążąca.
@nat_not napisał(a):
... "Taka predykcja się wyświetla, bo wiele Twoich paczek z podobnych godzin było dostarczanych do klientów kolejnego dnia. Ta informacja nie jest wiążąca."
Chyba nie bardzo. Żadna z naszych przesyłek 'allegro one' nigdy nie była dostarczona kolejnego dnia, bo szczególnie dbamy o to, by żadna przesyłka 'allegro one' nigdy nie była wysłana w dniu zamówienia, a godzina wysyłki tego samego dnia dla 'allegro one' jest ustawiona na 0:00
Na jakiej zatem podstawie algorytm czy cokolwiek tam jest za to odpowiedzialne, wyświetla nam predykcję (czas na wysłanie) do 23:59 w dniu zakupu?
@BikeOutlet_pl na podstawie wszystkich zamówień, które realizujesz, nie tylko tych wysyłanych przez Allegro One, ale też innych przewoźników.
@nat_not napisał(a):
@BikeOutlet_pl Informacja, która wyświetla się przy czasie na wysłanie, to sugestia widoczna jedynie dla Ciebie...
Jak zatem można wyłumaczyć to?
Jest to informacja która wyświetla się klientowi w szczegółach zakupu..
@BikeOutlet_pl Komunikat nie jest błędny. Zamówienie 68e5cc60-cf83-11ee-8698-97659aa5f4d7 złożone 20.02, klient widział przewidywany czas dostawy 21.02 (zgodnie z tym co wyjaśniły już Ola oraz Natalia wyżej). Zamówienie zostało nadane 21.02, zatem informacja o opóźnieniu jest prawidłowa - wystąpi opóźnienie w stosunku do przewidywanego czasu dostawy, jaki widział kupujący w ofercie.
Jeśli nie chcesz, aby takie sytuacje miały miejsce, nie nadawaj przesyłek w czasie krótszym, niż deklarowany przez Ciebie. Nawet jeśli masz taką możliwość.