Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niebawem wchodzą zmiany, w ramach których za nadaną paczkę nie będzie się uważać paczki zostawionej w DPD PICKUP bądź paczkomacie, lecz taką, która dopiero zostanie odebrana przez kuriera z w/w miejsc.
Jako, że do tej pory miałem ustawiony czas wysyłki natychmiast z podaną godziną 16:00 - wszystko udawało się dograć w czasie. To, czego kurier inpostu nie odebrał - po 16tej kończyłem pakować i zawoziłem do paczkomatu - w 80% przypadków były one zabierane tego samego dnia... no ale 80% to nie 100%, a wolę dmuchać na zimne, niż potem mieć obniżoną jakość sprzedaży.
Pytanie do osób, które wiedzą lepiej jak działa Allegro w zakresie oceniania czasu wysyłki i pokazywania tych informacji przy zakupie klientowi.
- czy jeśli zmienię czas na 24h i znaczną część paczek będę nadawał natychmiast (a więc po staremu - czyli zamówienia złożone do 16tej wyjdą tego samego dnia) - to Allegro będzie pokazywało info zawsze 24h, czy będzie prognozowało czas na podstawie mojej historii
- czy czas wysyłki 24h oraz natychmiast mają wpływ na pozycjonowanie ofert? (rzecz jasna, jeśli klient z własnej woli nie będzie filtrował ofert wg tego wskaźnika).
Jak sami podchodzicie do tych zmian i jaką taktykę przyjęliście?
Z góry dzięki za pomoc 🙂
@accadia Mówiąc szczerze nie mam pewności jak wyświetla ten czas Allegro, ale na pewno nie zależy to od naszej deklaracji tylko skanów spedytorów.
Na szybką dostawę dla zakupów po 16-tej moim zdaniem nie ma co się napinać. To zależy jak się spisuje obsługa spedytora. Ustawiamy godzinę tak jak możemy dogadać się z kurierem odbierającym przesyłki. Oczywiście zawsze skanuje przy odbiorze, więc ta zmiana to żadna różnica.
Jedyne co wiem na pewno, że działa to deklarowana godzina do której zapłacone zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia i na pewno będzie dostarczone następnego. Mam tak z DPD ustawionym na 15:00. Jedyna forma, którą zanosimy osobiście do punktu, który gwarantuje, że wyśle jeżeli przyniesiemy do 15:30. Allegro wyświetla nam "zamów do 15:00 dostawa jutro" no i codziennie mam jakieś DPD tuż przed 15-tą.
Też oddaję do do punktu, a konkretnie do paczkomatu, mam ustawiony czas wysyłki 24h (lepiej niż natychmiast, dla produktów wysyłanych fizycznie) wysyłka tego samego dnia dla zakupów do 12:00, a zanoszę je około 13:00 i zabierają z paczkomatu około 14:00
Nie zamierzam się gimnastykować dla jakiś tam allegrowych ocen, tym bardziej że dziś po ponad roku ciągłości straciłem SS i to przez jakąś pinde, która mi zaniżyła gwiazdki do jednej we wszystkich zakresach, za to że kolczyki otrzymała w innym kolorze woow! Mam nadzieję, że nie dostała z tego powoduje zapaści albo rozstroju nerwowego.
Postanowiłem zadzwonić i przeprosić, naprawić swój niewybaczalny ludzki błąd i wysłać kolejne kolczyki na mój koszt, bez potrzeby zwracania tamtych, ale jak widać to za mało.
Swoją drogą coś nie tak jest z tym programem jeśli na 300 zamówień miesięcznie wystarczy jeden klient obcinający gwiazdki do wykluczenia z programu.
Już mi nie zależy.