Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry mam problem z czasem wysyłki. Mam ustawione na 2 dni robocze, ale jak wejdzie się w dany produkt wyświetla " przewidywany czas dostawy 4 dni". Oczywiście wyłaczylam w zakladce "skuteczność wysyłki" i nic nie pomogło. Proszę o pomoc
Ty masz ustawione że wysyłasz w ciągu 2 dni a system dolicza czas dostawy i pokazuje że za 4 dni przesyłka będzie teoretycznie u klienta .
Czy można to zmienić? I czemu tak się dzieje ? Przeważnie zamowienia np z weekendu wychodzą w poniedziałek i u klienta są we wtorek a nie w czwartek.
@budrol_2 algorytm przewidywanego czasu dostawy oblicza go na podstawie historycznych danych na temat nadawania przesyłek, dlatego to ważne, aby ten czas był jak najdokładniej przez Ciebie określony. Jeśli czasem wysyłasz później, to spowoduje, że algorytm wydłuży czas.
Informacje o czasie przewozu znajdziesz tutaj.
Jeśli deklarujesz dwa dni na wysyłkę, a czas przewozu to dwa dni, to przewidywany czas dostawy pokaże dostawę za 4 dni.
Przesyłka odebrana przez kuriera jest na drugi dzień u klienta więc czas przewozu nie wynosi 2 dni chyba że poczta polska wiadomo. Oczywiście, że są sytuację że przesyłka wyjdzie 1 dzień później . Ostatnio powtarza się to przez strajk rolników na co nie mamy wpływu. I co w tej sytuacji zrobić co na to algorytm ??
Nic, zawsze możesz pisać i prosić Allegro wyłączenie danej przesyłki z jakości, ale pamiętaj że decyzja i tak należy do Allegro.
Algorytm żyje swoim życiem. Ja mam paczkę bez smarta więc przez algorytm jest liczona jako "gorsza" w sensie mniej priorytetowa 🙂 Zakup 9.04, wysyłka 10.04 i wstawię screena jak będzie u klienta a na pewno nie będzie to poniedziałek....
Podepnę do pytania Pani Moderatorki. Proszę o informację czy obliczany czas wysyłki napisany przez Waszych programistów jest liczony od momentu zakupu do wyznaczonego czasu czyli dni czy czasem nie jest skracany do północy czyli godziny 0.00 bo mam takie wrażenie 🙂
@cikcar czas wysyłki jest liczony od momentu opłacenia zamówienia przez kupującego.
Mnie interesuje "ciekawe" powiązanie: przesyłki dla kuriera przygotowane a kurier w tym dniu(oznaczonym) się nie zjawia...następuje MINUSOWANIE w punktach za... niedotrzymanie terminu wysyłki. Przypadki losowe leżące po stronie Firmy kurierskiej są przypisywane wysyłającemu - to ma być w porządku? JAKI mam wpływ na podjazd kuriera po odbiór ZGŁOSZONYCH O CZASIE paczek - ŻADEN.
@nantri_01 jeśli podjazd został zamówiony prawidłowo, a Kurier się nie pojawił, możemy wykluczyć takie zamówienia z jakości sprzedaży.
W niedzielę przygotowałem, wkleiłem numery listów przewozowych, zaznaczyłem do wysłania i...wczoraj nie odebrał dwóch paczek. Innej opcji nie ma w wykazie np. "oczekuje na kuriera" jako kolejne po - "do wysłania". Zresztą - już kilka razy takie fakty zaistniały w okresie całego roku.