Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupujący pyta dlaczego zamówienie nie zostało wysłane dzisiaj.
Data złożenia zamówienia (3 wrz 2024, 07:06).
Czas który udostępniamy na wysłanie zamówienia wynosi 2 dni.
Zamówienie pakujemy o godzine 14 i oczekuje na kuriera któy zjawi się jutro (kurier odbiera paczki od nas o godzinie 11).
O godzinie 20 kupujący pisze dlaczego zamówienie nie zostało wysłane miał informację że zostanie wysłane dzisiaj tj. 03.09.2024.
Na prośbę o zrzut ekranu nie wysyła nic po czym twierdzi że teraz pisze inaczej.
Id zamówienia:
45289f42-69b2-11ef-a92b-e569f76f0c48
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Skończyło się tak jak przypuszczałem - negatyw. Pomimo odpisywania po godzinach i wysokiej kultury osobistej.
Poniżej wklejam rozmowę dla zainteresowanych:
Klient: Dobry Wieczór, czemu paczka jeszcze nie został wysłana?
Exxth: Dzień dobry, czas wysyłki naszych zamówień wynosi 2 dni.
Klient: W opisie było dostawa 4 września
Exxth: Prosimy o przedstawienie zrzutu ekranu z taką informacją. (ta odpowiedź była sugerowana przez pracownika allegro w zgłoszonym przez nas incydencie).
Klient: Ha ha ha o tej godzinie mam Wma pokazać że dostawa była na 4 Września
Exxth: Pragniemy poinformować że my też odpisujemy Państwu po godzinach pracy, w załączniku przesyłam zrzut ekranu do kiedy mamy czas na wysyłkę według danych które udostępniamy allegro.Pozdrawiam
Klient: O godzinie 20:40 jest dostawa na czwartek. Więc nie rozumiem czemu się tak zachowujecie, wystarczy wyjaśnić że przesyłka będzie opóźniona. Zachowania sprzedającego poniżej krytyk!@
Exxth: Czas na wysyłkę mamy do śr., 4 wrz 2024, 23:59 więc mieścimy się w zakresie który udostępniliśmy.
Klient: Proszę pamiętać o dołączeniu dowód zakupu z danymi obowiązującymi w Polsce
Klient: Dobranoc, czekam na przesyłkę wraz z dokumentem zakupu
Exxth: Dzień dobry, w celu wyjaśnienia sytuacji będzie się z Państwem kontaktowało allegro i opiszę sytuację.
Klient: Dzień Dobry, proszę o wyjaśnienie czemu na paragonie nie są zawarte informacyjne które mogą udokumentować zakup tego prroduk, a nie innego. forma płatność też się nie zgadza. Proszę o wyjaśnienie. pozdrawiam Jacek
Exxth: Dzień dobry, W związku z tym że nie jesteśmy spółką z.o.o nie mamy obowiązku prowadzić pełnej księgowości. Do potwierdzenia zakupu wystarczy GUID aukcji oraz przelew.
Klient: Ok zobaczymy co ba to urząd skarbowy
Klient: Oraz kas ponieważ jest to podrobiony towar
Exxth: Prosimy dostarczyć nam pismo od urzędu skarbowego oraz ekspertyzę od Samsunga. Form "słownych" nie akceptujemy.
Klient: Nic nie będę Panu przedstawić, odpowiednie urzędy zażądają tego od Pana !
Roszczeniowość Polaków w ostatnich latach mnie przeraża. Również jestem ciekawy odpowiedzi moderatorów
@wparszyk-agdb jeśli chcesz by przy opcji "kurier" pokazywało w Twoich ofertach czas dostawy zbliżony dla opcji Allegro Dostawa musisz wprowadzać w błąd Kupujących co do czasu przewozu, tak jak robi to Allegro:
Zwróć uwagę, że przy wszystkich kurierach mających umowy z Allegro oprócz Pocztexu, Allegro twierdzi, że dostarczają oni 100% przesyłek w ciągu 1 dnia, poprzez ustawienie tego parametru w taki sposób: "Czas przewozu: 1 - 1 dzień".
Natomiast opcja "kurier" ma domyślnie ustawiony czas przewozu na 2-3 dni. Możesz to jednak zmienić. Wejdź w swoje cenniki dostaw i kliknij na ten czas przewozu i ustaw to samo co Allegro ustawia czyli 1-1 dzień. Choć i tak zwykle pokazuje o 1 dzień dłużej w tej opcji przewidywany czas dostawy w stosunku do Allegro Dostawy.
Czas przewozu dla usługi Kurier mam ustawiony nawet na 0-1 dzień.
U mnie to nie działa.
Algorytm przy dostawach na własnych umowach podaje wydłużony czas dostawy względem usług Allegro Dostawa. To po prostu kolejna Wasza manipulacja.
to idzie w jakiś absurd. Czyli rozumiem że mam odsyłać co drugiego kupującego bo algorytm allegro liczy sobie jak chce czas nadania wysyłki, pomimo iż sprzedający ma włączony czas nadania 2 dni.
Mam pytanie do allegro kto zapłaci za czas który właściciel lub pracownik musi poświęcić aby odsyłać kupujących do allegro lub się tłumaczyć dlaczego paczka nie została nadana bo im się wyświetla że już powinna być u nich ???
Kto weźmie odpowiedzialność za negatywy które otrzymujemy od kupujących bo nie dostali rzekomo na czas zamówienia ????
Allegro non stop wymiguje się od odpowiedzialności i wymusza coraz więcej na sprzedających !
Na dobitkę otworzył mi jeszcze dyskusje:
"Opis problemu: Na paragonie widnieje napis Etui na telefon 1 szt. Po tym można zweryfikować zakup?. Czemu na paragonie nie widnieje ze jest to etui samsung, po wykonaniu widać że jest to chińska podróbka, Czemu do tej części korespondencji się nie ustosunkował"
Gdy napisałem że pochodzi z "oficjalnej dystrybucji"
dostałem taką odpowiedź:
"Jesteś pochodzi z oryginalnej dystrybucji to proszę o zamieszenie na paragonie takich informacji. I zgodnie z Pana życzeniem towar zostaje wysłany do firmy Samsung celem ekspertyzy,"
Ktoś orientuję się czy muszę takie informacje podawać na paragonie?