anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekam dwa tygodnie na weryfikację konta. Nie mam wpłat na przeszło 10 tys.

W00JT3K
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czy możecie podpowiedzieć czemu to tak długo trwa?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@W00JT3K Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

W00JT3K
#7 Wielbiciel#

Cisza.Mamy następny tydzień.Kwota rośnie.Brak odpowiedzi.Sprawa 

Odpowiedź na zgłoszenie nr27724867

Pan napisł,że problem jest po stronie Allegro przy aktualizacji cesji.

Allegro czegoś nie wysłało do Payu ,ale jak nie pieniędzy ta nie ma

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@W00JT3K Widzę, że napisałeś do nas wiadomość mailową wczoraj wieczorem, dlatego na razie poczekaj proszę na odpowiedź naszego pracownika, który wyjaśnia Twoją sprawę z PayU. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

W00JT3K
#7 Wielbiciel#

Od 28.10 do dzisiaj .Cisza. Ani zwrotu na konto, ani informacji kiedy może być. Rozmawiałem już z kilkoma pracownikami Allegro .Pominę nazwiska. Wszyscy zapewniali ,że  cierpliwości, już ,już wyjaśniają . I nic. Ani informacji ani pieniędzy. Dzisiaj jest 15,11

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

Witaj w klubie.

oznacz moderatorów