anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czemu klient nie może zwrócić towaru ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
BRYMOREX
#9 Pomysłodawca#

Witam dostałam taką wiadomość: Chciałbym zwrócić kielnie, produkt nie może być wyłączony z prawa od odstąpienia od umowy ponieważ nie został wyprodukowany pod indywidualne zamówienie. Proszę o udostępnienie opcji "odstąpienie od umowy beż podania przyczyny" Okazało się że warunki zwrotów zaznaczone w aukcji były jakoś dziwnie zmienione i na żadnej aukcji klient nie mógł zrobić zwrotu.  Zmieniłam warunki zwrotu wyglądają teraz tak

zwrot.png

Proszę o pomoc ponieważ Pan w dalszym ciągu nie może zwrócić towaru.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
komis-bell
#21 Demiurg#

Liczą się warunki ustawione w chwili zakupu - zmiana nie działa wstecz. 

Pan może zwrócić towar - wystarczy, że złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odeśle na adres do zwrotów. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@BRYMOREX Teraz to odeśle a jak Ty popełniłeś błąd to oddasz mu za zwrot, napisze że odstępuje i to wystarczy np w centrum wiadomości mail olbo sms.

oznacz moderatorów
Puzonix
#12 Orędownik#

Niech klient nie robi odstąpienia od umowy tylko zwróci towar jako reklamację. W taki sposób też będzie miał darmową odsyłkę, a Ty po otrzymaniu od klienta towaru zwracasz pieniądze jak przy zwykłym odstąpieniu wybierając jak powód zwrotu kasy "zwrot towaru".

Miałem kilka takich sytuacji ostatnio. Allegro musiało coś pozmieniać w zwrotach. Część naszych ofert to oferty, w których klient może wprowadzić zmiany w produkcie i te oferty mają ustawioną opcję "brak zwrotu lub ograniczona możliwość zwrotu". Wcześniej klient mógł zwrócić takie zamówienie, bo ograniczone prawo do zwrotu to nadal prawo do zwrotu tymczasem wszystko do tej pory działało prawidłowo i nagle w tym miesiącu kilku klientów miało problem ze zgłoszeniem zwrotu i musieli korzystać z reklamacji.

Po zwrocie środków za odesłane zamówienie allegro w normalnym trybie zwracało nam prowizję.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Puzonix  Można i tak, ale jeśli klient zgłasza reklamacje to ty zwracasz klientowi koszt przesyłki zwrotnej.  Jeśli jest zwrot - odstąpienie od umowy to za przesyłkę płaci klient lub Allegro (smart)

Więc jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze. Allegro szuka oszczędności.

oznacz moderatorów
Puzonix
#12 Orędownik#

@br. U mnie wszystkie zwroty były smart, bez kosztów wysyłki więc zwracałem tylko za towar. Wróciła prowizja od sprzedaży bez podatku od smarta.

Allegro ciągle szuka pieniędzy. Tyle kasy przepalają na bzdurne pomysły, że nie spodziewam się po nich niczego innego tylko kolejnych podwyżek.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Miej tylko nadzieję że się nie dopatrzą i ponownie nie naliczą kosztów przesyłki  i prowizji.

A na przyszłość lepiej tak nie rób, bo zwrot to problem klienta, nie twój.

oznacz moderatorów
Puzonix
#12 Orędownik#

Przed wdrożeniem opisanego wyżej trybu zwrotu kontaktowałem się z allegro żeby upewnić się, że zwrócą prowizję. U mnie zwrotów jest na szczęście bardzo mało więc idę klientowi na rękę. Tym bardziej, że nie uważam, aby za kombinacje allegro miał ponosić konsekwencje klient. Kilka lat wszystko działało normalnie, a nagle klienci mają problem ze zwrotem zakupu. Wiemy, że w takim układzie w razie robienia problemów klientowi po głowie dostanie sprzedawca...

oznacz moderatorów