Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@woozcarnia będzie tylko cyckać 😄
@woozcarnia nie licz na ochronę sprzedających, a cyckać będą dalej, to nie ulega wątpliwości 🙂
woozcarnia Z każdym dniem coraz gorzej.😎
...patrz, nie mogę dać łapki w górę, bo nazwali to floodowaniem i mam odczekać minutę...ale dam 🙂
@woozcarnia nawet łapki Allegro nam reglamentuje 😁
woozcarnia allegro są dżungli, jak sam siebie nie ochronisz zjadą razem z butami, musisz być prawnikiem, psychoterapeutom, negocjatorem.
...i saperem 😄
TO CO TU SIE DZIEJE ,TO JEST PATOLOGIA .WYSTAWIAJĄ NEGATYWA I CZEKAJĄ NA KONTAKT OD SPRZEDAWCY ŻEBY COŚ UGRAĆ.ALBO JESZCZE LEPIEJ,POD PRESJĄ NEGATYWNEJ OPINII ,CHCĄ ZWROTU ZA TOWAR,ALE TOWARU ODSYŁAĆ NIE CHCĄ.
...tak, to szlagiery są...;)
kiedyś mieliśmy takiego modela, kupił tuner dvb-t. Owszem, pomyłka się zdarzyła, skopiowaliśmy błędny opis z oferty hurtowni, że tuner ma regulację barw obrazu. No nie miał. Gościu po miesiącu, a tuż przed Bożym Narodzeniem wyskoczył, że co to kurde jest, bo nie może sobie barw regulować. No to przeprosiliśmy za pomyłkę, na całe szczęście na str hurtowni nadal był błędny opis, no to pokazałem...ale ok...wyskoczył, że co ja proponuję??? No to napisałem, że nie wiem, nic, droby upominek na święta i przeprosiny? Na co koleś , że jestem mu winien około 500 pln za monitor, który musiał kupić, bo tuner nie ma regulacji barw, a monitor ten brak nadrabia, a te biedny pan ma chore oczy. Tuner kosztował około 90 pln. może 98. Zaproponowaliśmy zwrot towaru mimo upływu czasu, albo wyrównanie ceny w wielkości 20 pln, co równa do ceny najtańszego modelu tunera tej firmy jaki mieliśmy. Równa do ceny hurtowej. No ale nic to nie dało. Towaru oddać nie chciał, a jak już chciał, to chciał się umawiać w jakichś dziwnych miejscach...w końcu fala negatywów. Oczywiście od niego, potem jakaś jego znajoma kupiła kolejny tuner, inny i komentarz : negatyw, towar niskiej jakości, potem kolejny kolo jakiś, jakieś dziwne opisy na pkt itp... no folklor...
a co na to wszystko allegro?
.....kto chce wpisać odpowiedź ?? 😄
Wszędzie, na całym świecie, także dla Allegro, kupujący są najważniejsi i to o nich trzeba dbać, o nich się starć, im się kłaniać 🙂 Sprzedawcy zawsze się znajdą, nawet w najgorszych warunkach.
xyz96 na całym świecie gdzie jest [edycja] kupujący nie może wystawić komentarza do nieopłaconej transakcji a kłamliwe i nieuzasadnione komentarza są usuwane.😎
@aragil Ale tam ochrona kupujących działa znacznie lepiej, zgłasza się problem i po temacie, pieniądze wracają, nie trzeba się bujać po policjach. Poza tym tam znacznie wcześniej niż na Allegro zlikwidowano negatywy odwetowe, o ile w ogóle kiedykolwiek takie były.
były, były... i nawet Kupujący mógł zostać zablokowany jak był mocno nie fair, złośliwy i co i raz dostawał negatywy
Rzeczywiście, tam ochrona sprzedawców działa znacznie lepiej.
https://www.**piiip**.pl/pages/help/sell/report_problem.html
@xyz96 tak, masz rację, każdemu oszustowi należy bić pokłony i oddawać honory. 😏Na całym świecie od spraw spornych są sądy, a nie dyskusje i komentarze.
Nikt tu sprzedawców nie zamierza chronić tylko obarcza ich ciągle nowymi daninami a klient jest nietykalny i śmieje się w twarz sprzedawcy za każdym razem jak go wykiwa wiedząc że regulamin go popiera i mu na to przyzwala.
jak [edycja] zdemoluje rynek i większośc klientów tam pójdzie to jeszcze zatęsknisz za obecnym "cyckaniem" 😉
A jaka to firma?
@woozcarnia No jak to która? Ta druga na a, co to ma właśnie wchodzić na polski rynek, a która wątpię żeby ten rynek zdemolowała z takim cennikiem, jaki obecnie ma.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄