Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To co się zaczyna dziać to jest całkowita porażka.
Klient wystawia negatywną ocenę do transakcji którą anulował, a allegro odpowiada że nie ma dostępu do przebiegu transakcji i cytując klasyk " Mam nadzieję, że uda się Państwu porozumieć i sprawa zostanie zakończona zgodnie z Pana oczekiwaniami. "
Dogadanie z klientem bywa trudniejsze niż nalanie z pustego ,zwłaszcza przy takim regulaminie gdzie racje ma tylko jedna strona.
Nie, za to na pewno ma zamiar iść w kierunku jeszcze większej ochrony kupujących.
Punkt pierwszy - klient ma zawsze rację
punkt drugi- jeśli klient nie ma racji patrz na punkt pierwszy.
Punkt 3 - jeśli klient nadal nie ma racji istnieje nierozwiązana dyskusja i POK 😉
@vonNogay Nic nie poradzisz tutaj takie "równouprawnienie" jest.
Tu nie widać chęci jakiejkolwiek ochrony. Po roku ciułania pozytywnych opinii w początkującym, małym sklepie uzbierałem ich ponad 300. I co? Wystarczył drugi negatyw pani niezadowolonej, że pendrive za 20 zł ma inne opakowanie niż to na zdjęciu. Nic, że bez problemu dokonała zwrotu. Super Sprzedawca poszedł się paść, a za nim i słupki sprzedaży. Ten system jest nastawiony na wielkich operatorów, które mają sztab ludzi i potężną sprzedaż. My jesteśmy tratowani jak plankton, który tak jak przypłynął tak sobie może odpłynąć. Przynajmniej wkrótce będzie gdzie...
Ale co, że tak wszyscy liczą na **piiip**, czy co macie na myśli?
Hehe, sorki, nie orientuję się aż tak, więcej czasu spędzam w pracy niż przed kompem...😁
Łeeeeeeee!!!! Wypipali mi...
...liczą na firmę, co ma nazwę podobną do nazwy największej rzeki Ameryki Południowej....🤔😁🤣
Pożywiom uwidim jak mówią nasi wschodni bracia. Dopóki klienci chcą kupować w podwyższonych cenach to wszystko bedzie sie kręciło.
Klienci musza sobie tylko zdawać sprawe że smarty/POKi/dyskusje/zwroty i inne reklamacje nie są za darmo.
Póki sprzedawcy podnoszą cene a klienci kupują to nie ma zastrzeżeń. Kiedys krzywe sie przetna i ochrona kupujacych oraz smart już nie zrekompensuja podwyżek cenowych.
Sprzedawcy juz znajjduja alternatywne kanały sprzedaży lecz jeśli cena bedzie zbyt wysoka ( a już marże są dużo wyższe niż były jeszcze dwa lata temu) to najbardziej ucierpi allegro. Tak rozbudowanego portalu nie da sie utrzymać wyłącznie z własnej sprzedaży. A jeśli zmieni sie trend klientów wówczas siłą rzeczy ucierpi także sklep allegro.
Zawsze na końcu łańcucha jest cena brutto i moim zdaniem klient powinien być informowany za co buli...a nie, za każdą podwyżkę obwinia "pazernych" sprzedawców😁