anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Allegro zacznie obciążać kosztami kupujących za odmowę przyjęcia paczki?

wrumwrum80
#9 Pomysłodawca#

Moze kiedys allegro przestanie faworyzaowac tylko kupujacych i zajmie sie obciazaniem kupujacych za odmowe przyjecia przesylki!! czlowiek sie napakuje,napoci,a kupujacy sie rozmysli bo cos tam,ponosimy koszty wysylki w obie strony, a allegro ma to w nosie,wysla meila do kupujacego i tyle,rozumiem ze allegro to nie sad,ale wszystkie zakladki sa tylko..sprzedajacy nie wyslal,sprzedajacy nie oddal..problem ze sprzedajacym itd itp..a kupujacy moze wszystko,wystawi ci negatywa bo mial zly dzien, a allegro ma to w nosie !! PLAC I PLACZ...sprzedajacy to moze wszystko kupujacy nic!!

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

Vryko
#18 Luminarz#

Dlaczego ponosisz koszty wysyłki? 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

wrumwrum80
#9 Pomysłodawca#

jesli wysylam za pobraniem i gosc zrobi odmowe to nikt za przesylke nie zaplaci

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@wrumwrum80 Masz rację co do zasady...ale po co oferujesz przesyłki za pobraniem? To właśnie proszenie się o kłopoty

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

wrumwrum80
#9 Pomysłodawca#

Mam kilka rodzajow platnosci ,maly odsetek odmawia ale jednak,jesli jest taka forma to z niej korzystaja obie strony,allegro powinno stanac po stronie sprzedawcy a nie kupujacego

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Istnieją metody na odzyskanie tych nalezności. Fakt, że wymagają odrobiny samozaparcia i dość długiego czasu, ale bez większych problemów można uzyskac np. wyrok nakazowy. Na pomoc Allegro nie licz. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

wrumwrum80
#9 Pomysłodawca#

Wiem ze mozna sadownie to ogarnac,juz kilka wezwan wyslalem do zaplaty,ale allegro powinno stanac takze po stronie sprzedawcow,jest to faworyzowanie 1 strony....

oznacz moderatorów

sagarysklep
#11 Animator#

Jak to ? 

oznacz moderatorów

Alusia400
#8 Zapaleniec#

Przede wszystkim powinna wrócić możliwość wystawiania negatywów przez sprzedających..bo czasy kiedy to klient był panem..już dawno minęły, a Allegro niby wszystko ulepsza..ale pytam na czyją korzyść ? 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Że zapytam - w jakim niby celu..?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

temporalis_pl
#11 Animator#

Ze np w celu ostrzezenia innych sprzedających? Gdyby nie czarna lista kupujących na FB to bym nie wiedziała, że kupująca sleeping_beauty_ już 4 razy zamówiła towar za pobraniem i odmówiła odbioru. Wcześniej mogłam to znaleźć w komentarzu, a obecnie nie.
Oczywiście allegro do chwili obecnej nie zablokowało tej kupującej konta, ale to zupełnie inna kwestia. Kupujący może zrobić co zechce i jego konto nie zostanie zablokowane.

oznacz moderatorów

Alusia400
#8 Zapaleniec#

W celu ukarania..rzecz jasna,  a także, aby inni sprzedający widzieli z kim mają do czynienia. Kupuję i czasem coś sprzedam na **piiip**u..i tam jakoś jest możliwość wystawiania komentarzy w obie strony. Ludzie to widzą..przeglądają i wiedzą czego mogą się spodziewać. Mam rację ? mam..i proszę mi nie wciskać **piiip**ół..że jest inaczej. Dużo zdrówka życzę.. i jeszcze więcej empatii. 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Mam tak samo. Wiele udanych transakcji, ale znajdzie się kilka, za które muszę zapłacić podwójnie (wysyłka i zwrot). I tutaj pytanie, skoro Allegro gwarantuje kupującym bezpieczne zakupy z hasłem: "Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze", to dlaczego nie może lub nie chce się zająć zwrotem dla sprzedawców za nieodebranie przesyłki?

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

Klient ma prawo odstąpić w każdym momencie od umowy , brak przyjęcia zamówionego towaru jest z tym jednoznaczne. Sam miałem niejedną taką sytuację. Szarpać się z kimś za 20 zł nie mam czasu, czarna lista i tyle. Trzeba to sobie wkalkulować jako stratę 😉 

 

Bardziej frustruje mnie notoryczne wypełnianie wniosków o zwrot prowizji. Trzeba czekać tydzień żeby taki wniosek w ogóle złożyć. Mam wrażenie, że allegro liczy na to, że sprzedawca zapomni i zapłaci za klikanie niedoszłego klienta 🙂 

 

W ciągu miesiąca w moim przypadku takich prowizji spokojnie kilka stówek by się nazbierało. 

Zaraz właśnie robię kawkę i zaczynam wyszukiwać te wszystkie kwiatki, pół godziny w plecy. Ciekawe kto mi za ten czas zapłaci 🙂 ?! 

 

Ciężko jest inkasować prowizję po opłaconej transakcji albo wyborze przez klienta formy dostawy za pobraniem ?? 

 

Te łatwiejsze zwroty zbyt wiele nie zmieniają , co mi da że przyznacie rabat dwa dni wcześniej czy dwa dni później, skoro faktury i tak są wystawiane miesięcznie :x 

 

oznacz moderatorów

wrumwrum80
#9 Pomysłodawca#

Szarpac sie z kims za 20zl ok,ale wysylam duza paczke gdzie koszt to 150zl ,odmowa przyjecia kli powrot przesylki kolejne 150zl...nie jest to czeste,ale jest....wszchmogacy kupujacy..ZENADA

oznacz moderatorów

lopes1990
#12 Orędownik#

@wrumwrum80 

To zmienia postać rzeczy. W takim przypadku potrącasz klientowi kwotę zwrotu i tyle w temacie. Za pobraniem nie wysyłaj gabarytowych przesyłek.

Może to być problematyczne , bo Polacy często korzystają z przesyłek pobraniowych. 

Musisz przekalkulować czy to nie pociągnie za sobą konsekwencji finansowych dla Ciebie. 

 

U mnie większość przesyłek kurierskich to pobraniówki. Myślę , że co najmniej 60-70% . W sumie nie zgłębiałem się zbyt dokładnie w to, więc nie podam konkretnego procentu 😛 

 

Płacący z góry raczej wybierają paczkomaty. Chyba, że przesyłka jest znacznej wartości, wtedy klienci jednak wybierają kuriera. Może jest to też związane z darmową wysyłką po przekroczeniu pewnego progu zakupowego bądź troską o jej bezpieczne dostarczenie 

 

 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@lopes1990 

poważnie 70% pobraniówek?

szczerze podziwiam

u nas Kupujący często nie odbierają przesyłek zapłaconych

jak próbowaliśmy tak wysyłać za pobraniem to były z tym same problemy:

- kupujący kazał nam się domyślać, że miało być pobranie

- problemy z ksiegowaniem pobrania wide obecne przepisy

- nieodbierane przesyłki z fakturami - jak to skorygowac?

i itp

 

oznacz moderatorów

wrumwrum80
#9 Pomysłodawca#

Ja wysylam zdecydowana wiekszosc za pobraniem i 99% odbiera,ale tu nie chodzi o ludzi chociaz niby po zakupie moga sie rozmyslic,ale prawnie po zakupie oni staja sie wlascicielem towaru i powinni odebrac,nastepnie w ciagu 14 dni moga odeslac,chodzi o sam fakt ze allegro ma to gdzies i wszystkim obciaza sprzedawcow,wyglada jakby sprzedajacy stwarzali tylko problemy,a kupujacy byli wiecznie pokrzywdzeni...od allegro zadnej pomocy,a sprzedajacy robi co chce,by obciazali kupujacego za takie akcje to by tak nie bylo

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RED w takich sytuacjach zalecamy po prostu zrezygnowanie z tej formy dostawy i faktycznie wielu sprzedających się na to decyduje.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

wrumwrum80
#9 Pomysłodawca#

Allegro ma pomagac w takich sytuacjach,a nie zawsze stawac po stronie kupujacego,jestesmy na łasce kupujacych,wszystko zalezy od ich humoru,a allegro ma sprzedajacych gdzies,mamy tylko placic lichwiarskie koszty  i nic poza tym!

oznacz moderatorów