anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy InPost często niszczy przesyłki i nie zamierza potem wypłacać odszkodowania?

8GOSIP8
#1 Nowicjusz#

dotyczy przesyłki InPost nr 615760058461612137446163.

 

Szanowni Państwo,

czy często zdarza się Wam, że przesyłki nadawane przez InPost są uszkadzane, a InPost odmawia wypłaty odszkodowania?

W przypadku mojej przesyłki, zawierającej kolumnę głośnikową, musiała ona być rzucona, albo upadła ze sporej wysokości, bo połamana została maskownica kolumny (pomimo zabezpieczenia warstwami styropianu, opakowaniem w papier pakowy i oklejeniem taśmą opakowaniową. InPost własnoręcznie sporządził protokół szkody, po czym w odpowiedzi na złożoną przeze mnie reklamację... odmówił wypłaty odszkodowania za zdemolowany przedmiot.

Nie bardzo rozumiem, jak można oferować komuś usługi pocztowe, i pobierać bez zmrużenia oka pieniążki, ale unikać jakiejkolwiek odpowiedzialności, za to, co się robi.

Będę wdzięczny za wskazówki, co najlepiej zrobić w takim przypadku. Zrozumiałe jest, że oczywistą jest droga postępowania sądowego, ale zwykle staram się wyczerpać wszelkie możliwości polubownego rozwiązania sporów.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@8GOSIP8 z mojego doświadczenia - nie niszczy , w ub. roku jedna 😁 ..... noooo... totalnie zmasakrowana  ,przejechana , ale z rekompensatą problemu nie było .

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@8GOSIP8  U mnie podobnie. Baaaaardzo rzadko zdarzyło się, że przesyłka uszkodziła się w transporcie i zawsze wypłacali odszkodowanie. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Przez wszystkie lata jak korzystam z usług tej firmy to tylko jedną przesyłkę uszkodzili i jedną zgubili (a wysyłam tą formą na co dzień) . Nie było problemów z odszkodowaniem . Jak dla mnie to w sumie najszybsza i najpewniejsza forma dostawy . Złóż ponowną reklamację z uzasadnieniem .

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@8GOSIP8 "InPost własnoręcznie sporządził protokół szkody, po czym w odpowiedzi na złożoną przeze mnie reklamację... odmówił wypłaty odszkodowania za zdemolowany przedmiot" - trochę to dziwne. A jakie było uzasadnienie odmowy? 

A co do pytania, to w stosunku do ilości wysyłanych paczek w InPost problemy stanowią znikomy ułamek, może nawet promil. Dla odmiany w Allegro One problemy są na porządku dziennym (na szczęście mało kto wybiera ten badziew)

oznacz moderatorów