Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Pracownik usunął wszystkie oferty (126) w związku z koniecznością integracji Shoper > Apilo i zakończenie darmowej integracji Shoper.
Chcieliśmy jedną z ofert zostawić (promowana za opłatą do 15 10 2023) ale i tę odznaczył i poszło wszystko razem.
Teraz po wznowieniu tej jednej oferty, system poinformował nas, że opłata będzie pobrana już teraz, a co z tamtym opłaceniem wyróżnienia co było aktywne do 15 10 2023 ?
Jak to działa @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ?
Proszę przywrócić wcześniej opłacone wyróżnienie.
Pozdrawiam
@terazauto podaj proszę numer oferty, której to dotyczy.
14337277779
@terazauto z tego co widzę to w tej ofercie opcja promowania jest wykupiona na 10 dni, dlatego opłata została pobrana 15.09.2023r. i następnie 25.09.2023r.
Czy możesz napisać (a jeśli to możliwe przesłać zrzut ekranu) skąd informacja, że oferta będzie wyróżniona w ramach jednej opłaty do 15.10.2023?
x