anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy istnieje ochrona sprzedających ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

Klient pomyłkowo otrzymał statyw dwa razy droższy od tego który zamawiał napisałem mu o tym i zaproponowałem że wyślę kuriera, który dostarczy statyw który zakupił i od razu zabierze ten który został wysłany pomyłkowo.

Klient twierdzi że już wyrzucił (?) opakowanie (które jest dosyć istotne przy nietypowym gabarycie a statyw dopiero co otrzymał ) poza tym że wyjeżdża na delegacje a otrzymany statyw mu jak najbardziej odpowiada, obawiam się że nie będzie chciał oddać pomyłkowo otrzymanego statywu..

Czy jest jakakolwiek procedura (coś na kształt dyskusji Allegro) w której to ja mogę szukać pomocy od Allegro jako oszukany sprzedawca ?  wiem że to był mój błąd ale wiem też że  np. klient któremu kasjerka wypłaciła w banku pomyłkowo o wiele za dużo pieniędzy i siedział cicho został pociągnięty do odpowiedzialności mimo że to kasjerka popełniła błąd. 

Ja chcę tylko dostarczyć klientowi towar, który zamówił a zabrać ten który otrzymał pomyłkowo dla niego żadna fatyga  ale czuje opór z jego strony i nie wiem co robić 

  

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ELEKTROMARKET Możemy skontaktować się z Kupującym w tej sprawie - podaj mi proszę numer zamówienia

oznacz moderatorów
ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

zamówienie nr: 11312264396

a otrzymał ofertę 12366736191

prosiłbym jednak nie wysyłać jeszcze żadnych ostrzeżeń,  spróbuję załatwić sprawę polubownie, dopiero jak będę miał pewność że nie ma zamiaru zwrócić to poproszę o pomoc, na razie mam podejrzenie że chce się wymigać od zwrotu 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ELEKTROMARKET Dobrze, w takim razie wróć, kiedy będziesz potrzebował takiej pomocy. 🙂 

Dodatkowo będziemy potrzebowali numeru zamówienia, a nie oferty. Ewentualnie możesz przesłać nam login Kupującego (ale wtedy skorzystaj z formularza kontaktowego żeby nie ujawniać loginu na forum).

oznacz moderatorów
ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

dzięki za ofertę pomocy ale chyba nie będę walczył z tym klientem, towar już i tak jest niepełnowartościowy bez oryginalnego opakowania a wliczając koszty kuriera w obie strony to kwota robi się niewarta zachodu

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Napisz ze ma zwrócić że czekasz inaczej to zgłosisz, to jest....😡

oznacz moderatorów
matYs307
#11 Animator#

Prawda jest taka, że stracisz czas i nic nie zrobisz. Daj sobie już z tym spokój. Było minęło, pomyłka nie klienta, a skorzystał.

oznacz moderatorów
ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

brzmi pięknie ale to nie był telewizor za kilka tysięcy a kupujący już zniszczył opakowanie bez którego przesłanie statywu jest mocno ryzykowne, chyba mu pogratuluję  szczęśliwego trafu i zadowolenia z okazyjnego zakupu

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Nie ma ochrony sprzedających. Klient może potwierdzić, że otrzymał towar zgodny z zamówieniem i nikt mu nic nie zrobi.

Jak masz nagrany film z procedury pakowania, z widocznym dokładnie towarem, z widoczną etykietą - to też nic nie pomoże. Klient może to zakwestionować - po zapakowaniu podmieniłeś przedmiot w przesyłce. Tylko pytanie: po co? A na to Allegro Ci już nie odpowie. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

na razie klient przestał odpowiadać,  odczekam z tydzień aż wróci z "delegacji"  może się odezwie,

on nie twierdzi że dostał właściwy towar ale mówi że ten też mu pasuje 😉

różnica to niecałe 40 zł  nie wiem czy straszyć go Allegro bo jeszcze mi nabruździ w komentarzach a udaje mi się utrzymywać 100% poleceń i na tym mi bardziej zależy, na pewno nie jestem z tych goniących za 20 gr, przeciwnie, zawsze wolę odpuścić niż tracić czas i nerwy na kłótnie nawet jak mam rację, facet mnie wkurzył cwaniakowaniem ale już mi przeszło

oznacz moderatorów