Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient pomyłkowo otrzymał statyw dwa razy droższy od tego który zamawiał napisałem mu o tym i zaproponowałem że wyślę kuriera, który dostarczy statyw który zakupił i od razu zabierze ten który został wysłany pomyłkowo.
Klient twierdzi że już wyrzucił (?) opakowanie (które jest dosyć istotne przy nietypowym gabarycie a statyw dopiero co otrzymał ) poza tym że wyjeżdża na delegacje a otrzymany statyw mu jak najbardziej odpowiada, obawiam się że nie będzie chciał oddać pomyłkowo otrzymanego statywu..
Czy jest jakakolwiek procedura (coś na kształt dyskusji Allegro) w której to ja mogę szukać pomocy od Allegro jako oszukany sprzedawca ? wiem że to był mój błąd ale wiem też że np. klient któremu kasjerka wypłaciła w banku pomyłkowo o wiele za dużo pieniędzy i siedział cicho został pociągnięty do odpowiedzialności mimo że to kasjerka popełniła błąd.
Ja chcę tylko dostarczyć klientowi towar, który zamówił a zabrać ten który otrzymał pomyłkowo dla niego żadna fatyga ale czuje opór z jego strony i nie wiem co robić
@ELEKTROMARKET Możemy skontaktować się z Kupującym w tej sprawie - podaj mi proszę numer zamówienia
zamówienie nr: 11312264396
a otrzymał ofertę 12366736191
prosiłbym jednak nie wysyłać jeszcze żadnych ostrzeżeń, spróbuję załatwić sprawę polubownie, dopiero jak będę miał pewność że nie ma zamiaru zwrócić to poproszę o pomoc, na razie mam podejrzenie że chce się wymigać od zwrotu
@ELEKTROMARKET Dobrze, w takim razie wróć, kiedy będziesz potrzebował takiej pomocy. 🙂
Dodatkowo będziemy potrzebowali numeru zamówienia, a nie oferty. Ewentualnie możesz przesłać nam login Kupującego (ale wtedy skorzystaj z formularza kontaktowego żeby nie ujawniać loginu na forum).
dzięki za ofertę pomocy ale chyba nie będę walczył z tym klientem, towar już i tak jest niepełnowartościowy bez oryginalnego opakowania a wliczając koszty kuriera w obie strony to kwota robi się niewarta zachodu
Napisz ze ma zwrócić że czekasz inaczej to zgłosisz, to jest....😡
Prawda jest taka, że stracisz czas i nic nie zrobisz. Daj sobie już z tym spokój. Było minęło, pomyłka nie klienta, a skorzystał.
jest procedura opisana w kodeksie cywilnym
https://doradztwoprawne.org/2016/08/niezamowione-swiadczenie-wyslane-przez-pomylke/
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-niezamowione-swiadczenie-wyslane-przez-pomylke
brzmi pięknie ale to nie był telewizor za kilka tysięcy a kupujący już zniszczył opakowanie bez którego przesłanie statywu jest mocno ryzykowne, chyba mu pogratuluję szczęśliwego trafu i zadowolenia z okazyjnego zakupu
Nie ma ochrony sprzedających. Klient może potwierdzić, że otrzymał towar zgodny z zamówieniem i nikt mu nic nie zrobi.
Jak masz nagrany film z procedury pakowania, z widocznym dokładnie towarem, z widoczną etykietą - to też nic nie pomoże. Klient może to zakwestionować - po zapakowaniu podmieniłeś przedmiot w przesyłce. Tylko pytanie: po co? A na to Allegro Ci już nie odpowie.
na razie klient przestał odpowiadać, odczekam z tydzień aż wróci z "delegacji" może się odezwie,
on nie twierdzi że dostał właściwy towar ale mówi że ten też mu pasuje 😉
różnica to niecałe 40 zł nie wiem czy straszyć go Allegro bo jeszcze mi nabruździ w komentarzach a udaje mi się utrzymywać 100% poleceń i na tym mi bardziej zależy, na pewno nie jestem z tych goniących za 20 gr, przeciwnie, zawsze wolę odpuścić niż tracić czas i nerwy na kłótnie nawet jak mam rację, facet mnie wkurzył cwaniakowaniem ale już mi przeszło