Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 15 kwietnia w formularzu wystawiania ocen wyświetlamy listę powodów, którymi kupujący mogą uzasadnić swoją ocenę.
W przypadku oceny pozytywnej klient nie musi wskazywać powodu swojej decyzji. Jest to jednak obowiązkowe w przypadku oceny negatywnej.Gdy kupujący zaznaczy, że nie poleca zakupów u Ciebie, musi wskazać powód swojej decyzji. Może wybrać jeden z poniższych:
Gdy klient nie uzasadni swojej negatywnej opinii, nie oceni zakupów u Ciebie. Kupujący nadal mogą dodać własny komentarz do oceny.
bardzo dobrze niech uzasadnia jak się stan faktyczny nie będzie zgadzał z uzasadnieniem to będzie powód do pozwu i się odechce kupującym kłamać albo uwalać czyjąś działalność z czapy bo mają zły dzień
Ciekawy jestem ile będzie procent wystawionych komentarzy!
TYCH NEGATYWNYCH MOŻE BYĆ NAWET 0%
Najciekawiej wygląda ostatnia opcja "Podejrzewam, że produkt jest nieoryginalny".
Podejrzenie zawsze można mieć a nic nikt nie zrobi z podejrzeniem 😉
No i oczywiście bardzo zastanawiające jest punkt "nieekologoczne opakowanie" jak to słyszę to mi się uruchamia jakaś swoista niechęć.
@az1rael i tak nikt do sądu nie pójdzie a kupujący beda zaznaczali dokłądnie tak jak teraz przy zwrotach. jest kilka różnych powodów a kupujący i tak zaznacza co mu sie kliknie. Bo jak kliknie " nieekologiczne opakowanie " albo "źle zabezpieczony produkt" to co pójdziesz do sądu?
A potem zdziwienie bo zaznaczył "reklamacja" a sprzedający nie zwrócił wpłaty.
Wiec generalnie to wprowadzi tylko jeszcze wiekszy balagan.
@_Likos_ jakbym miał swoją małą działalność i allegro jako jeden z rynków zbytu to ja bym poszedł a potem w razie konfliktu na linii allegro kolejny kupujący trzaskałbym ich wyrokami po łbie z zapytaniem czy chcą dostać następny za cwaniactwo
@az1rael no i znając życie skonczyło by sie to blokada konta za złamanie jakiegos tajemniczego punktu regulaminu o którym nikt by Ci nic nie powiedział bo to wewnetrzne procedury. Wiesz troche jak u Kafki.
Jest takie powiedzenie ze słusznie minionych czasów: "dajcie człowieka paragraf sie znajdzie"
Myśle że tak by było i w tym przypadku. Zreszta w ogóle zdaje sie sie że swiat zmierza w tą strone.
@kostas11 skończyłoby się skopaniem allegro w sądzie za publikacje treści szkalujących firmę i odszkodowaniem za 1 utratę wizerunku firmy za publikacje treści z czapy bo odpowiadają za dyrdymały kupujących umieszczając komentarze a po wyroku na kupującego dodatkowo odszkodowaniem za brak sprzedaży z powodu blokady sprzedaży i za spadek sprzedaży za spadek raitingu za komentarz z czapy bo to są ich wydumane statystyki jak jechać to po bandzie i po całości jeszcze bym sobie zażyczył publicznych przeprosin w mediach i na gadane niech ludzie widzą że za publikowanie nieprawdy są konsekwencje a w sądzie niech przedstawią ten mityczny punkt regulaminu ja bym za to przedstawił kilka punktów tego gniota sędzi które prawo zwyczajnie łamią na pełnej k...
Moim zdaniem to nic nie zmienia, bo wiele z tych powodów jest typowo uznaniowych, jak np "Nieuprzejma obsługa". Chociaż być może konieczność podania powodu zmusi niektórych do chwili zastanowienia...
@pinsplash no jak to ? jest przecież powód : "opakowanie nieekologiczne"
"opakowanie nieekologiczne"
jest wreszcie uzasadniony powód do negatywa, jeżeli się towar otrzyma w takim pseudo eko opakowaniu z napisem allegro, którego nie można wykorzystać powtórnie do późniejszej wysyłki bo taśma klejąca się do niego nie przyczepia lub wypełnienie składa się z kilu metrów zmarnowanego papieru lub innego syfu
https://allegro.pl/zobacz/opakowania
https://allegro.pl/oferta/papier-pakowy-wypelniacz-papierowy-330mm-rolka-10kg-15238008323
eko to znaczy produkt wielokrotnego użytku, a nie, że rozłoży się na śmietniku
do jego wyprodukowania potrzeba wody,prądu, emituje się zanieczyszczenia
@kostas11 podana lista nijak ma się do warunków zawieranej umowy na allegro,
może serwis uświadomi wcześniej kupujących, że wystawienie wpisów na oko może
spowodować ich odpowiedzialność cywilną względem sprzedawcy?
allegro staje się po prostu śmiesznym portalem, gdzie powody typu:
- towar niezgodny z umową
- towar ma wady prawne
- towar niezgodny z przepisami polskimi
- towar nie spełnia norm
oczywiście zabrakło też innych powodów
- transakcja nieudana z winy allegro
- błędy w katalogu produktów
- wprowadzający w błąd przewidywany czas wysyłki przez serwis
- złe działanie allegro smart
"Nieekologiczne opakowanie" 😄 Dobry powód do nega.
Brakuje tylko: "Bo zupa była za słona" 😎
i jeszcze jeden powód: - bo muchy mam w nosie
i jeszcze jeden: - "nie i **uj"
@vonNogay @az1rael @Firma-Polmer @Halfrunt a ja z innej beczki ,, daję nega , pewnie dostanę gifta za usunięcie 🙂 ,,
@mdrogeria i to jest właśnie uczenie dziadowania i powinno być traktowane z 1 strony jako wręczanie łapówki i z 2 strony jako szantaż w zależności kto proponuje lub kto się domaga
i cyk wysyp negatywów za brak faktury od niedorobionych klientów, którzy nie wiedzą, że na karcie zamówienia mają do pobrania fakturę - mam masę takich nieudaczników. Jak wskażę krok po kroku, gdzie się znajduje, to nagle jest od nich: aha. Średnio tygodniowo mam z 10 takich klientów pod tytułem: nie dostałem faktury. Dostają wiadomość z linkiem do pobrania, mają dołączone do allegro a i tak nie potrafią znaleźć.