anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ja coś przeoczyłem :) 15 Apr 2024

kostas11
#21 Demiurg#

https://help.allegro.com/sell/pl/a/zakladka-otrzymane-oceny-od-dzis-przy-wybranych-ocenach-mozesz-zo...

Od 15 kwietnia w formularzu wystawiania ocen wyświetlamy listę powodów, którymi kupujący mogą uzasadnić swoją ocenę.

W przypadku oceny pozytywnej klient nie musi wskazywać powodu swojej decyzji. Jest to jednak obowiązkowe w przypadku oceny negatywnej.Gdy kupujący zaznaczy, że nie poleca zakupów u Ciebie, musi wskazać powód swojej decyzji. Może wybrać jeden z poniższych:

  • Nieuprzejma obsługa
  • Brak reakcji na wiadomość
  • Opóźniony zwrot pieniędzy
  • Nieekologiczne opakowanie
  • Źle zabezpieczony produkt
  • Nieterminowa dostawa
  • Dostarczono produkt inny niż w zamówieniu
  • Wysłano uszkodzony produkt
  • Niekompletne zamówienie
  • Zamówienie nie zostało dostarczone
  • Brak faktury VAT
  • Podejrzewam, że produkt jest nieoryginalny.

Gdy klient nie uzasadni swojej negatywnej opinii, nie oceni zakupów u Ciebie. Kupujący nadal mogą dodać własny komentarz do oceny.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

az1rael
#21 Demiurg#

bardzo dobrze niech uzasadnia jak się stan faktyczny nie będzie zgadzał z uzasadnieniem to będzie powód do pozwu i się odechce kupującym kłamać albo uwalać czyjąś działalność z czapy bo mają zły dzień

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ciekawy jestem ile będzie procent wystawionych komentarzy!

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

TYCH NEGATYWNYCH MOŻE BYĆ NAWET 0%

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

Najciekawiej wygląda ostatnia opcja "Podejrzewam, że produkt jest nieoryginalny".

Podejrzenie zawsze można mieć a nic nikt nie zrobi z podejrzeniem 😉

No i oczywiście bardzo zastanawiające jest punkt "nieekologoczne opakowanie" jak to słyszę to mi się uruchamia jakaś swoista niechęć. 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@az1rael  i tak nikt do sądu nie pójdzie a kupujący beda zaznaczali dokłądnie tak jak teraz przy zwrotach. jest kilka różnych powodów a kupujący i tak zaznacza co mu sie kliknie. Bo jak kliknie " nieekologiczne opakowanie " albo "źle zabezpieczony produkt" to co pójdziesz do sądu?

A potem zdziwienie bo zaznaczył "reklamacja" a sprzedający nie zwrócił wpłaty.

Wiec generalnie to wprowadzi tylko jeszcze wiekszy balagan. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@_Likos_ jakbym miał swoją małą działalność i allegro jako jeden z rynków zbytu to ja bym poszedł a potem w razie konfliktu na linii allegro kolejny kupujący trzaskałbym ich wyrokami po łbie z zapytaniem czy chcą dostać następny za cwaniactwo

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@az1rael  no i znając życie skonczyło by sie to blokada konta za złamanie jakiegos tajemniczego punktu regulaminu o którym nikt by Ci nic nie powiedział bo to wewnetrzne procedury. Wiesz troche jak u Kafki. 

Jest takie powiedzenie ze słusznie minionych czasów: "dajcie człowieka paragraf sie znajdzie"

Myśle że tak by było i w tym przypadku. Zreszta w ogóle zdaje sie sie że swiat zmierza w tą strone.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@kostas11 skończyłoby się skopaniem allegro w sądzie za publikacje treści szkalujących firmę i odszkodowaniem za 1 utratę wizerunku firmy za publikacje treści z czapy bo odpowiadają za dyrdymały kupujących umieszczając komentarze a po wyroku na kupującego dodatkowo odszkodowaniem za brak sprzedaży z powodu blokady sprzedaży i za spadek sprzedaży za spadek raitingu za komentarz z czapy bo to są ich wydumane statystyki jak jechać to po bandzie i po całości jeszcze bym sobie zażyczył publicznych przeprosin w mediach i na gadane niech ludzie widzą że za publikowanie nieprawdy są konsekwencje a w sądzie niech przedstawią ten mityczny punkt regulaminu ja bym za to przedstawił kilka punktów tego gniota sędzi które prawo zwyczajnie łamią na pełnej k...

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#15 Entuzjasta#

Moim zdaniem to nic nie zmienia, bo wiele z tych powodów jest typowo uznaniowych, jak np "Nieuprzejma obsługa". Chociaż być może konieczność podania powodu zmusi niektórych do chwili zastanowienia...

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kostas11 @_Likos_ @az1rael - a gdzie powód "ekologiczne opakowanie"? Mało to było negatywów za wysyłkę w materiałach ( pudło, wypełnienie) z recyclingu? Bo "zapłacił za nowe"...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@pinsplash  no jak to ? jest przecież powód : "opakowanie nieekologiczne"

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

"opakowanie nieekologiczne"

jest wreszcie uzasadniony powód do negatywa, jeżeli się towar otrzyma w takim pseudo eko opakowaniu z napisem allegro, którego nie można wykorzystać powtórnie do późniejszej wysyłki bo taśma klejąca się do niego nie przyczepia lub wypełnienie składa się z kilu metrów zmarnowanego papieru lub innego syfu

https://allegro.pl/zobacz/opakowania

https://allegro.pl/produkt/wypelniacz-skropak-decor-zielony-eko-100l-e4faafbb-09af-4d4b-878c-51813c2...

https://allegro.pl/oferta/papier-pakowy-wypelniacz-papierowy-330mm-rolka-10kg-15238008323

 

eko to znaczy produkt wielokrotnego użytku, a nie, że rozłoży się na śmietniku

do jego wyprodukowania potrzeba wody,prądu, emituje się zanieczyszczenia

 

@kostas11 podana lista nijak ma się do warunków zawieranej umowy na allegro,

może serwis uświadomi wcześniej kupujących, że wystawienie wpisów na oko może

spowodować ich odpowiedzialność cywilną względem sprzedawcy?


allegro staje się po prostu śmiesznym portalem, gdzie powody typu:

- towar niezgodny z umową

- towar ma wady prawne

- towar niezgodny z przepisami polskimi

- towar nie spełnia norm

oczywiście zabrakło też innych powodów

- transakcja nieudana z winy allegro

- błędy w katalogu produktów

- wprowadzający w błąd przewidywany czas wysyłki przez serwis

- złe działanie allegro smart

 

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

"Nieekologiczne opakowanie" 😄 Dobry powód do nega.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#15 Entuzjasta#

Brakuje tylko: "Bo zupa była za słona" 😎

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

i jeszcze jeden powód: - bo muchy mam w nosie

oznacz moderatorów

Firma-Polmer
#11 Animator#

i jeszcze jeden: - "nie i **uj"

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@vonNogay @az1rael @Firma-Polmer @Halfrunt a ja z innej beczki ,, daję nega , pewnie dostanę gifta za usunięcie 🙂 ,,

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria i to jest właśnie uczenie dziadowania i powinno być traktowane z 1 strony jako wręczanie łapówki i z 2 strony jako szantaż w zależności kto proponuje lub kto się domaga

oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

i cyk wysyp negatywów za brak faktury od niedorobionych klientów, którzy nie wiedzą, że na karcie zamówienia mają do pobrania fakturę  - mam masę takich nieudaczników. Jak wskażę krok po kroku, gdzie się znajduje, to nagle jest od nich: aha. Średnio tygodniowo mam z 10 takich klientów pod tytułem: nie dostałem faktury. Dostają wiadomość z linkiem do pobrania, mają dołączone do allegro a i tak nie potrafią znaleźć. 

oznacz moderatorów