Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie działa, a działało wcześniej, nic nie zmieniałem
Nie działa to jest wysyłam z allegro , dane są pobrane automatycznie i wszystko jest wypelnione.
@artur8225-a1 @-J-A-K-A-R-, dzięki za informację, przekażę ją do działu technicznego. Podacie jeszcze przykładowy numer zamówienia?
Czy na pewno uzupełniliście (i sprawdziliście teraz) dane w Książce adresowej? Dopytuję, ponieważ jeśli jakieś pole w Książce adresowej było puste, podstawialiśmy w to miejsce dane rejestrowe konta Allegro. Teraz już tego nie robimy. Dlatego jeśli ktoś miał jakieś braki w Książce adresowej, my już nie uzupełniamy tych pól - stąd komunikaty o brakujących danych.
Nr zamówienia 7123ca37-334e-11ed-bfb1-b1f1aa82ec3e
a6ee54e1-3354-11ed-9787-05d138990d8d
nie działa również na innych, ten sam błąd
do godziny 12 działało, codziennie wysyłam i było dobrze
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Zgodnie z poleceniem wyczyściłem wypełnione pola adresowe i wpisałem na nowo , dalej to samo. To jakiś błąd techniczny. Jeszcze o 17 generowałem etykietę , chwile później siadło.
@-J-A-K-A-R-, @artur8225-a1, dzięki, zgłosiłam Wasze przykłady.
@driverrd, podasz przykładowy numer zamówienia, którego dotyczy to u Ciebie? Również przekażę to do działu technicznego.
ok, dziękujemy i czekamy
obecnie mam juz 6 zamówień i jest tak samo
Czy inpostu też to dotyczy ??? Właśnie anulowano etykietę po dostarczeniu do oddziału Inpost .
@Slow4You, dopytam o to. Podasz numer zamówienia?
@mr_oma Dziękuje za szybką reakcję . Rozmawiałem już z konsultantką z Inpost . Mi wygląda na to , że sprzedający anulował etykietę podczas podróży paczki . Ale inpost takich info potwierdzić nie może . Dlatego prosi sprzedającego o kontakt . Wysłałem sprzedającemu nr tel do Inpost i założyłem dyskusję na allegro . Dziękuje serdecznie za pomoc .
Każdy kolejny list który chce wygenerować nie da się.
Przy każdym uzupełnione są wszystkie pola a mimo to wyskakuje ciągle komunikat
''
Błąd przetwarzania
Pole "Adres przekazania - miasto" zawiera błędne dane: nie może być puste
Pole "Adres przekazania - kod pocztowy" zawiera błędne dane: nie może być puste
Pole "Adres przekazania - ulica" zawiera błędne dane: nie może być puste
Numery zamówień :
045e9311-335f-11ed-8eaf-85f7e26c89da
b0efe301-3368-11ed-8839-313cd73b32e9
d7076784-338f-11ed-bb99-c1b1062f8be2
Dzień dobry. Pojawił się u mnie ten sam problem. Nie pojawiła się w ogóle opcja "Urząd nadania" podczas tworzenia etykiety i w związku z tym przy próbie zapisania przesyłki pojawia się "Błąd przetwarzania, Numer telefonu komórkowego, punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy". Jak go rozwiązać?
@Bielizna_Sekret, wcześniej domyślnie podpowiadaliśmy dane rejestrowe konta Allegro, jeśli jakieś pola w Książce adresowej były puste. Obecnie już tego nie robimy. Sprawdź, proszę, czy masz do uzupełnienia jakieś dane w Książce adresowej. 🙂
Nigdy nie korzystaliśmy z książki adresowej. Dane klienta same się wczytywały. Teraz też nie widzę żadnych pustych pól do uzupełnienia. Jedyna zmiana to ta, że nie ma w ogóle nigdzie pola "Urząd nadania". Paczki z poczty nadawaliśmy zawsze w następujący sposób: Zamówienia -> nadaj przesyłkę
Podsyłam nr zamowienia b3fa0d61-3376-11ed-a312-475186bda376.
Proszę zerknąć
@Bielizna_Sekret, dziękuję, przekazałam Twoje zgłoszenie do działu technicznego.
Dziękuję. Czy ktoś powiadomi nas o rozwiązaniu problemu?