Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dostałem kolejnego e-maila Czy jesteś zadowolony z obsługi Allegro?
Allegro
Cześć,
podziel się swoją opinią.
W odpowiedzi na Twoje ostatnie zgłoszenie numer 23203690 kontaktował się z Tobą nasz Doradca - ...
Ale ja nic nie zgłaszałem 🤔
Ktoś jeszcze dostaje wiadomości do oceny zadowolenia za zgłoszenia, których nie wysyłał do allegro?
Nie, jesteś wybrańcem.🤣
ach ten allegrowy matrix 🤣
@Client:44052296, dzięki za zgłoszenie. Będę to weryfikować. 🙂
@Client:44052296, czy korzystasz tylko z jednego konta na Allegro? Na adres mejlowy zarejestrowany na Gadane nie wysłaliśmy takiego mejla. Czy z mejla, na którego otrzymałeś tę wiadomość, możesz ją przesłać na spolecznosc@allegro.pl?
Nie. ta wiadomość przyszła na inne konto. już wysyłam na maila społeczności
@Client:44052296, dziękuję. 🙂 Proces wysyłania ankiet inicjujemy w momencie zamknięcia sprawy. Ten sam kupujący nie dostanie ankiety po kontakcie z naszym pracownikiem przez 4 dni. Natomiast jeśli w 5-tym dniu ta sama lub zupełnie inna Twoja sprawa uzyska status "resolved", wysyłamy ankietę ponownie.
Tutaj mowa o sprawie, która owszem jest sprzed kilku miesięcy, natomiast jej status zmieniał się na resolved kilka razy. Ostatni raz status resolved miała 13.06 i dlatego ankietę wysłaliśmy tego samego dnia.
Nadmierna ilość próśb o wypełnienie ankiety powoduje że ktoś kto jest nawet zadowolony z usług allegro zaczyna zmieniać zdanie.
Teoretycznie mi to nie przeszkadza bo i tak wpada do spam 😁 ale szukałem na poczcie po numerze sprawy i nic nie znalazłem dlatego się zdziwiłem 🤔.