Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
od wczorajszego wieczora, jak próbuję importować przesyłki do EN to zamiast pobierać tylko aktualną sprzedaż, ciągnie jakby wszystkie zamówienia z wcześniejszych okresów. W sumie to trudno powiedzieć co robi ? trwa to dosyć długo i import obejmuje tysiące "zdarzeń - transakcji", pomimo, że realnie było ich np kilkadziesiąt. Nigdy wcześniej nie miałem czegoś takiego, i nie wiem jak to rozwiązać ?
mikee90 zrób po kolei jak masz we wklejkach . Wczoraj 2 godz, ciągnęło mi ponad 30 000 zdarzeń ,po odświerzeniu tokena idą tylko nowe .
Już poszło, dzięki.
@mdrogeria odświeżałem token już wczoraj, nic to u mnie nie dało. Dalej jest tak samo.
mikeza Spróbuj jeszcze dzisiaj , a jak nie da pozostaj Ci kontakt z opiekunem , u mnie gra i buczy .
@Kaliope_Brzeg @mdrogeria u mnie token nic nie pomógł, dopiero telefon na infolinię i jakaś miła Pani wyzerowała mi liczniki transakcji, czy coś w tym stylu. To pomogło i jak na razie jest ok 🙂 wspominała, że wgrywali rano jakąś aktualizację, bo zgłaszano im problemy z tym importem.