Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktos wie w jakim czasie ktos z allegro kontakt odpowiada na zawieszone konto , wyslalem zapytanie wczoraj okolo 17-18 gdziny i do dzisiaj zadnej odpowiedzi , wczesniej bylo to zdecydowanie szybciej
A to różnie, musisz czekać.
A czy nie ma jakiegos obowiazku hmmm tak jak w nasza strone np 24h ?
Nie ma, odpowiemy tak szybko jak to możliwe.
@autoczesci24_eu Nie ma takiego terminu. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.
Dziekuje choc uwazam ,ze jest to troszke nie hallo
autoczesci24 eu - czy wiesz z jakiego powodu allegro ci zablokowało konto.
Być może zlamalas jakiś regulamin
Oczywsicie ze wiem i juz naprawilem blad ale dalej nie mam od nich zadnego kontaktu tak jak kolega ponizej napisal , powinni miec tez 24 H na odpowiedz
@autoczesci24_eu Rozumiem, że się niecierpliwisz, ale z tego co widzę, przesłałeś już do nas kilka, oddzielnych zgłoszeń w tej samej sprawie, dlatego poczekaj proszę cierpliwie. Na pewno otrzymasz od nas odpowiedź, ale na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejności ich napływania, nawet jeśli zgłoszenia napływają do nas kilkukrotnie.
Kolo sie zamyka, dalej brak odpowiedzi a znowu jesli nie zaaktualizuje stanow i cen to trace albo bedzie kupa negatywow. Wiem i rozumiem ze popelnilem blad , ale nikomu nie sluzy taka sytuacja, potem ktos z dzialu napisze mi , ze a jeszcze prosze zaltwic to i znowu trzy dni absurd!
@autoczesci24_eu Konto zostało już odblokowane.
Dzien Dobry znowu trafila mi sie blokada , czy moze mi Pani odpowiedziec gdzie jest zapis w regulaminie na temat czasu odpowiedzi przez allegro kontakt ? Ciekawy jestem czy taki zapis istnieje .
@autoczesci24_eu Cześć. Nie ma takiego zapisu - pracownicy Allegro odpowiadają na wszystkie wiadomości zgodnie z kolejnością ich napływania. Jeśli wiadomości w kolejce jest sporo, odpowiedź może zająć nieco dłużej - ale z pewnością ją otrzymasz. 🙂 Poprosiłam już o szybsze rozpatrzenie Twojej sprawy.
Bardzo Dziekuje ale uwazam ze jest to nie hallo , nie powinno tak byc , jest to w tym przypadku polityka silniejszego . Jurek
Najuczciwiej by było jakby odpowiadali tak szybko jak wymagają od innych ale jak widać regulamin jest dla użytkowników a dla nich czas jest nieokreślony a decyzja czy odblokują czy nie też czasem jest niezrozumiała.
A w weekend tez pracują by odpisać na wiadomości bo od wczoraj czekam i nic
Dział bezpieczeństwa z tego co się ostatnio dowiedziałem od doradcy pracuje 7 dni w tygodniu, również w weekendy pracuje.
Też ostatnio miałem do czynienia z niechcianym i przez nikogo nielubianym działem bezpieczeństwa
Też chciałbym żeby mi ktoś z działu bezpieczeństwa odpisał na e-mail. Ile należy cierpliwie czekać?