Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, mam pytanie - sprzedałam ręczny ekspres do kawy w październiku 2023 (wtedy jako firma- obecnie fimę mam zawieszoną), a teraz rozpoczął dyskusję o wymianę na nowy, bo podczas użytkowania ułamał mu się kawałeczek plastiku (szer 1cm, wys 3mm). Zaznaczę, że wady tej ekspres nie miał i ta wada w żaden sposób nie wpływa na dalsze użytkowanie. Co zrobić? Na co się powołac przy odmowie. Z góry dziękuję.
Coś takiego, to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega reklamacji z tytułu niezgodności z umową. Do tego wada nie istniała w produkcie w chwili sprzedaży. A nawet jakby, to jest to wada nieistotna, więc i tak nie kwalifikowało to się by na wymianę na nowy, a co najwyżej na obniżenie ceny.
Ewentualnie jak ma gwarancję producenta, to może próbować reklamować z tytułu gwarancji, dane gwaranta i sposób zgłaszania powinny być określone w karcie gwarancyjnej. Polityka gwarancyjna firm bywa różna, jedna uzna coś takiego (to bardziej kwestia PR), a inna nie.
ps. Zawsze możesz uznać i zaproponować obniżenie ceny, o koszt kleju (i niech sobie klient przyklei ten ułamany kawałek plastiku). Więcej jak 2 zł klej nie kosztuje.
Dziękuję za pomoc 🙂 ❤️