Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od ubiegłego czwartku zamówienia widnieją jako nieopłacone (płatność rozpoczętą- zarówno PayU jak P24, a po dwóch dniach płatność anulowana). Czy macie podobne problemy?
@INGEstyle Cześć. Płatność może mieć status "anulowana", kiedy - na przykład - bank nie autoryzował wpłaty kupującego. Jeśli nie jest to jednorazowa sytuacja, to podaj mi proszę numery tych zamówień - zweryfikuję to z Operatorem.
Np. da7e6031-956a-11ec-8cb3-174ab5a9a83f
albo ten be390eb1-9a34-11ec-b772-373db7773779 (ten jest z dzisiaj i tylko pisze że płatność rozpoczeta a z reguły takie płatności do 15 min. były realuzowane)
Np. da7e6031-956a-11ec-8cb3-174ab5a9a83f albo ten be390eb1-9a34-11ec-b772-373db7773779 (ten jest z dzisiaj i tylko pisze że płatność rozpoczeta a z reguły takie płatności do 15 min. były realuzowane)
@INGEstyle Płatność da7e6031-956a-11ec-8cb3-174ab5a9a83f jest anulowana, a płatność be390eb1-9a34-11ec-b772-373db7773779 to przelew tradycyjny. Przelewy tradycyjne mogą się rozliczać nawet kilka dni, jeśli były zlecane np. na poczcie.
To było z ubiegłego czwartku, a w poniedziałek czy wtorek wyświetlił się komunikat, że płatność anulowana (nie wiem kto anulował)