
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, zaraz po zalogowaniu wyskakuje ankieta, której nie da się zamknąć. Uzupełniałam dwa razy ale i tak się nie zamyka.
Czy ktoś z Was ma również ten problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W pierwszej kolejności prosimy o wyczyszczenie historii przeglądania oraz plików cookies. Proszę też spróbować skorzystać z innej przeglądarki lub otwarcia karty w trybie incognito.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
WItam,
Podpinam się do pytania, tylko w sprawie webtruckera, od rana nie mogę zaciągnąć części z allegro wyskakuje błąd ,, wystąpił nieobsługiwany wyjątek'' usuwałem i konfigurowałem od nowa, ale nic nie daje. Pisałem do pomoc allegro, ale na odpowiedź zazwyczaj czeka się kilka godzin, a ja chce pisać listy przewozowe bo mam dużo zamowień.. Proszę o radę co może być nie tak. Aha opiekun inpost jest na urlopie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W tym przypadku również prosimy o wyczyszczenie historii przeglądania, plików cookies, skorzystanie z innej przeglądarki i otwarcia karty w trybie incognito.
Dodatkowo proszę spróbować ponownie powiązać konto WebTrucker z Allegro. Instrukcja powiązania konta znajduję się w zakładce Dodaj przesyłkę -> Integracja z Allegro.
W przypadku dalszych problemów proszę o wysłanie skanu komunikatu błędu, loginu konta i opisu sprawy na adres pomoc@inpost.pl

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też mam ten problem, pokazuje mi przesyłki tylko do 22.04 do godziny 19, reszty brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
powiązanie kont nic nie daje, jak wchodze na allegro i sprawdzam powiązania z aplikacjami, to nie ma nowego powiązanie tylko to stare z wrzesna tamtego roku

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nic nie daje, a nie można wysłać paczek, wiadomo kiedy zacznie działać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konradns1 @benio2010 @sklepiksenpaia Client:37367972 @MysticProduction @swiat-bobasa_pl @MDMKomputerySale
W dniu dzisiejszym rejestrujemy utrudnienia w imporcie przesyłek do WebTrucker, oraz powiązaniu aplikacji z kontem Allegro.
Zgłoszenie zostało przekazane do dostawcy oprogramowania w celu szybkiego przywrócenia usług.
Na chwilę obecną sugerujemy zmniejszenie ilości importowanych naraz przesyłek.
Przepraszamy za utrudnienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Czy są jakieś problemy z integrację kuriera inpost z allegro?
W aplikacji WebTracker nie pobierają się wysyłki z allegro.
pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy ten sam problem, InPost nie odpisuje 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas to samo od samego rana. Inpost nie potrafi wyjaśnić sytuacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzwoniłam do inpostu, zgłosiłam problem, ale niestety nie wiedzą kiedy naprawią usterkę.