Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam! miałam pecha , trafiłam na klientke, która zwraca 2 rzeczy z 3 zakupionych, albo 1 z 2 (na innym koncie). Oczywiście zwrot bez pytania z automatu. jestem osoba fizyczną, zrezygnowałam nawet z Smart, w ustawieniach: tylko w przypadku wad przedmiotów. Pani oczywiście kupując w rozmiarze od S do XL, ma pretensje o zbyt wąskie rekawy np, bo pod spód to ona juz nic nie włozy. W jednym kocie odpuściłam oddałam pieniądze, na drugim za chwilę to samo. Zwrot bez podania przyczyny. Jak próbowałam udowodnic, że nie mam obowiązku jako osoba fizyczna do przyjmowania zwrotów, natychmiast załozyła 2 dyskusje twierdząc dla odmiany, że dostała " szmaty" niezgodne z opisem. Jak ja sie poskarzyłam allegro i prosiłam o interwencję w niewybrednym słownictwie, allegro sie nie wtrąca !!!!!!!!!!!!Ale teraz jakoś się wtrąca, przypominając o prawie do reklamacji, rekojmi itp. Pytam więc : PO CO SĄ TE DYSKUSJE ? pRZECIEŻ JA NIGDY NIE BYŁAM W STANIE SIĘ OBRONIĆ, zawsze oddaje się pieniądze dla świetego spokoju, bo jak nie to taka klientka występuje o zwrot kasy od allegro, a ja mam zaraz na głowie groźby z blokadą konta.
@amor_2004 Nie bądź taki ugodowy, nie przyjmuj zwrotów, reklamację musisz rozpatrzyć, dyskusja to nie blokada, POK/musi mieć powód.Powalcz czasem.
własnie próbuje.......eh, dla zasady, ale wierz mi jedna klientak mi juz taką jazdę zrobiła, zwróciła 3 rzeczy nowe bez pytania i bez słowa odpowiedzi na moje maile.Potem wystapiła o zwrot z allegro i nie miałam wyjścia ani opcji już odzyskania prowizji 😞
@amor_2004 przecież masz zwroty to się nie dziw że zwracają bez pytania 😞
@amor_2004 Wyłącz zwroty oraz zastrzeż sobie prawo do gwarancji z tytułu rękojmi. Pomyśl nad lepszym, bardziej uniwersalnym opisem. dodaj iż wymiary mogą nieco odbiegać ze względu na ich stan używany a fabryczny wymiar podawany dla odzieży nowej.Kolory to samo. Ważne zdjęcia, aby nie było czegoś do czego może się przyczepić kupujący a nie będzie tego na zdjęciach. Powinno pomóc. 😉
Oczywiście możesz zostawić furtkę dla kupujących w postaci ograniczenia rękojmi tylko do zwrotu w ciągu np 7 dni od otrzymania towaru i jeśli tylko się okaże uszkodzony w sposób uniemożliwiający jego użytkowanie.
W dyskusjach sprzedawca ma marne szanse klient zwykle wychodzi z założenia że jak ją zakłada to ma rację i ma się ona zakończyć tak jak on chce i basta. Nie można jednak za każdym razem ulegać takiej presji z jego strony zwłaszcza jak mamy pewność że prawda jest po naszej stronie.
@mwmonety Zgadzam się z Tobą, wszystko kwestia co kto komu zarzuca i jakie ma dowody lub jak potrafi przedstawić swoje dowody i argumenty.
Oczywiście dla mnie jest bez sensu walczyć ze skutkami, trzeba zrobić wszystko aby nie doszło do nich a jeśli już dochodzi to mając argumenty przy których druga strona wydaje się być "śmieszna" ze swoimi.
oczywiście że sprzedający wygrywają (nie zawsze ale wygrywają) jest to zależne od słuszności tematu dyskusji i argumentacji.
Przyzwyczaj się allegro to biznes a nie jak kiedyś stronka dla Polaków niestety
NIGDY nie wygrywają sprzedający... a nawet jak Ci się tak wydaje, to kupujący wali negatywem bez uzasadnienia a Allegro się wypina na zasadzie "to subiektywna ocena kupujacego"... wrrrr!!!
@mitesek nie zawsze 😉 ale muszą być podstawy dobrze argumentowane
powtórzę NIGDY! jeśli znasz taki przykład, to opisz go proszę choć w skrócie i podaj numer transakcji 🙂
nie mogę podawać takich danych ale osobiście w imieniu moich klientów komunikowałem się w takich kwestiach (jeżeli uznałem niezależnie od stron klienta i allegro) że dyskusja czy komentarz są niesłuszne
i dlatego proszę nie wprowadzaj innych użytkowników w błąd: nie ma takiej możliwości aby to sprzedający miał rację, ponieważ Allegro uważa, że klienci są najważniejsi... zapominając przy tym, że klientami Allegro są sprzedający 😞
ja nikogo nie wprowadzam w błąd, jeżeli ktoś potrafi to może zrobić to samemu i udowodnić all słuszność usunięcia
to ja poprosze o wyasnienie negatywnego komentarza w takiej sytuacji : klientak kupuje buty w drodze licytacji, dostepne mama tylko wysyłki inpost 3 rodzaje. Pani po zakupie wali z pytaniem: NIE MA OPCJI WYSYŁKI ZA POBRANIEMM?. moja odpowidx; no niestety, jak w idzac w aukcji. Pani nie płaci, tylko wystawia negatywa ze stwierdzeniem, że nie zronbiłam nic, aby klient był zadowolony 😞 prosba o usuniecie do allegro: NIE MOZNA USUNĄC KOMENTARZA, NEGATYW ZA OBSŁUGE ???????
to zaargumentuj że nie doszło do transakcji a klient nie ma prawa oceniac jeżeli do tej transakcji sam nie dopuscil poprzez nie dokonczenie platnosci
7.5.
Kupujący, w związku z zawartą umową, powinien dokonać zapłaty za Towar w ciągu 7 dni, chyba że strony umowy ustaliły inaczej.
Martwy punkt regulaminu - nigdy nie otrzymałem pomocy z Programu Ochrony Sprzedających... 😉
Sprzedający za to ma blokowane konto za brak odpowiedzi w dyskusji:
10.2.
Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy.
to odpisujesz pod negatywem że kupująca nie przeczytała opisu dostawy i potem za niemożność wysyłki pobraniowej nieuwzględnioną w tej aukcji wystawiła negatyw; niestety bardzo nam przykro że pewne aspekty oferty są dla niektórych kupujących niezrozumiałe lub nie mają czasu się z nimi zapoznać przed zakupem ale to już nie nasza wina
ja też przez 12 lat nigdy nic nie ugrałam, zawsze musze odpuścić i zwrócic kasę, chociaż dla świetego spokoju 😞 Niestety w 100% sie zgadzam, dlatego zadałam to pytanie..... uważam, że dyskusje są tylko i wyłącznie do udowodninia racji kupującemu 😞 Dlaczego ja jako sprzedający nie moge np otworzyc dyskusji komuś kto bezczelnie zaniża komentarz do 1 gwiazdki za nic, albo na mailu straszy negatywem .........
@mitesek na AL nie ma negatywów, nieraz wygrałem w dyskusji, owszem jak poleciał negatyw to w zwrotce pod negatywem poleciał ode mnie opis sytuacji taki że potem negatyw znikał bo klient sobie zrobił samozaoranie, zresztą kto ma rozum i czyta to i zrozumie że tu była próba oszustwa przez kupującego