anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można dojść do porozumienia w dyskusji?

amor_2004
#9 Pomysłodawca#

witam! miałam pecha , trafiłam na klientke, która zwraca 2 rzeczy z 3 zakupionych, albo 1 z 2 (na innym koncie). Oczywiście zwrot bez pytania z automatu. jestem osoba fizyczną, zrezygnowałam nawet z Smart, w ustawieniach: tylko w przypadku wad przedmiotów. Pani oczywiście kupując w rozmiarze od S do XL, ma pretensje o zbyt wąskie rekawy np, bo pod spód to ona juz nic nie włozy. W jednym kocie odpuściłam oddałam pieniądze, na drugim za chwilę to samo. Zwrot bez podania przyczyny. Jak próbowałam udowodnic, że nie mam obowiązku jako osoba fizyczna do przyjmowania zwrotów, natychmiast załozyła 2 dyskusje twierdząc dla odmiany, że dostała " szmaty" niezgodne z opisem. Jak ja sie poskarzyłam allegro i prosiłam o interwencję w niewybrednym słownictwie, allegro sie nie wtrąca !!!!!!!!!!!!Ale teraz jakoś się wtrąca, przypominając o prawie do reklamacji, rekojmi itp. Pytam więc : PO CO SĄ TE DYSKUSJE ? pRZECIEŻ JA NIGDY NIE BYŁAM W STANIE SIĘ OBRONIĆ, zawsze oddaje się pieniądze dla świetego spokoju, bo jak nie to taka klientka występuje o zwrot kasy od allegro, a ja mam zaraz na głowie groźby z blokadą konta.

oznacz moderatorów
43 ODPOWIEDZI 43

_Likos_
#17 Koryfeusz#

@szejk-gmbh ohh oczywiście masz racje. Jest kilka procent po prostu złośliwych klientów. Ale póki co u mnie to naprawde niewielki odsetek. Tez kiedyś dostalem neg i nierozwiązana dyskusje tylko dlatego że klient kupił nieodpowiedni produkt i nie chciał go odsyłać na własny koszt w ramach odstąpienia. Wiec na siłe próbował mi wmówić bład. Ja sprzedaje sporo drobnych przedmiotów wiec i dyskusji takze sie sporo przydarza lecz póki co naprawde w ponad 90% spokojnie można sie z klientem dogadac.

Myśle że to troche tak jak ze sprzedawcami 2-3% złośliwych klientów zamazuje obraz i psuje opinie tym normalnym. Tak jak 2-3  oszustów i cwaniaków sprzedawców psuje cały obraz tych 97 %  normalnych uczciwych firm.

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@_Likos_ 

Przy 3 % nierozwiązanych dyskusji Twoje konto poleci w kosmos szybciej niż rakieta Falcon V 🙂

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

Klaudiusz1983
#12 Orędownik#

@amor_2004 w mojej ocenie wygląda na to, że Twoja sprzedaż nosi znamiona prowadzenia działalności gospodarczej, jednak chcesz być traktowana jako konsument po to, aby uniknąć niektórych zobowiązań jakie prawo nakłada w relacjach firma - konsument.

oznacz moderatorów

pelagia__pl
#8 Zapaleniec#

Ja wygrałem ale uważam to za pyrrusowe zwycięstwo gdyż klient nie kupił towaru u mnie i bezczelnie reklamował inny towar zakupiony u innego sprzedawcy w dyskusji ze mną. Nie chciał dodać zdjęć ani rozmawiać przez telefon a gdy się połapał że towar nie jest ode mnie wystawił komentarz negatywny. Cały czas zarzucając mi że jestem kłamcą i się do swojego towaru nie przyznaję.  Dopiero po opisaniu problemu na a gadane Moderator interweniował i anulowano komentarz negatywny i oceny.   

oznacz moderatorów