Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zmienili się wspólnicy w mojej firmie i z tego powodu zawiesiło nam PayU zawiesiło nam możliwość wypłaty pieniędzy. Po przesłaniu dokumentów do PayU odblokowanie wypłat nastąpiło w ciągu godziny. Później ta sama sytuacja nastąpiła w Przelewy24. Tam po przesłaniu dokumentów już tydzień mamy zablokowaną możliwość wypłat a końca weryfikacji nie widać. Czy mogę odłączyć możliwość płacenia przez Przelewy24 moich klientów do czasu zakończenia weryfikacji? Kawał kasy mam zamrożone.
Nie, kupujący wybiera jakim operatorem płaci.
@body4you Niestety nie ma takiej możliwości. Współpracujemy z dwoma operatorami rozliczającymi wpłaty i nie ograniczamy ich dostępności.
Jeśli chodzi o weryfikację danych do wypłat, czy przesłaliście skany wymaganych dokumentów?