Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w połowie lutego klient kupił u mnie produkt, który od razu wysłałam. Produkt jest opłacony. W zielonym automacie allegro klient znalazł inną przesyłkę (nie swoją). Ja mam pieniądze za przesyłkę, a klient nie ma zamówionego towaru. Napisał do mnie, że zgłasza reklamację do allegro. Pierwszy raz miałam taką sytuację, więc czekałam na rozwój wypadków. 1 marca dostałam od allegro maila:
"Dzień dobry,
kontaktuję się z Panią sprawie przesyłki (...).
Przesyłka jest uznana za zaginioną i nie dotarła do kupującego. W tej sytuacji przysługuje Pani prawo do złożenia reklamacji przez formularz dostępny na stronie https://allegro.pl/
Przepraszam za wszelkie niedogodności. Liczę, że podobne sytuacje nie będą miały miejsca w przyszłości."
Czego mogę oczekiwać od allegro w ramach reklamacji? Produktu jak przypuszczam nie odzyskam, jeśli oddam klientowi to co zapłacił, to nie będę miała ani produktu ani pieniędzy. Czy mogę wnioskować by allegro samo zwróciło klientowi pieniądze (wartość produktu + koszt wysyłki)? To są bardzo małe kwoty, ale to nie ja zawiniłam, tylko ktoś z ludzi obsługujących przesyłki allegro one box.
Co myślicie?
@wiki0441 Ty oddajesz kupującemu wpłate i piszesz reklamacje do przwożnika, Jeśłi przesyłka zaginela - przewoźnik oddaje wplate Tobie
Skoro sami przyznają się do zgubienia przesyłki to klient zapewne dostanie środki z Allegro protekt - program ochronny kupujących .
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dajcie proszę znać jak to wygląda w praktyce. Jeśli zgłaszam przewoźnikowi (w przypadku allegro one zgłaszam do allegro?), to rozumiem, że wnioskuję o zwrot całej kwoty którą zwrócę klientowi (koszt towaru + wysyłki)? Czy klient dostanie to z allegro protect? Na szczęście uczę się na niewielkiej kwocie, ale będę wiedziała na przyszłość jak to wygląda 😉
Dlaczego miałby dostać z Allegro Protect? tam są warunki otrzymania, najpierw dyskusja a później rekompensata jakby dyskusja się nierozwiązła, Ty mu zwracasz Allegro tobie.
@wiki0441 Skorzystaj z możliwości złożenia reklamacji i poczekaj na jej rozpatrzenie. Na Gadane nie rozpatrujemy takich zgłoszeń. Nie znam też szczegółów tej sprawy, żeby móc odpowiedzieć na Twoje pytania. Wszystko wyjaśnisz w procesie reklamacji.
Żeby otrzymać rekompensatę w ramach Allegro Protect, kupujący musi złożyć wniosek. Nie dzieje się to automatycznie.
Jeśli paczka zaginęła, sprawę dostarczenia nowego przedmiotu lub zwrotu pieniędzy musisz wyjaśnić bezpośrednio z klientem.