
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Mam problem z klientami bez aktywacji zamawiają pobraniówki i nie odbierają paczek. Czy można takich klientów wyeliminować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Deszcz_na_twarz

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok ale problem jest przeważnie z klientami zerojedynkowymi że tak ich nazwę. Client:... kupuje jakąś drobnostkę wybiera dostawę za pobraniem i nie odbiera paczki a ja ponoszę koszty dostawy. Czy w takim przypadku można odzyskać koszty dostawy??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Deszcz_na_twarzy Client:xxxxx, to w pełni zarejestrowany kupujący i niczym nie różni się od klienta z własnym nickiem. Też używam takiego konta do zakupów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Deszcz_na_twarzy Pobraniówki to tylko problem dla sprzedawcy bo nie tylko tacy bez aktywacji kupują i nie płacą ale też inni a sprzedawca musi z własnej kieszeni opłacać te zwroty.Najlepsza rada zlikwiduj u siebie tę formę wysyłki.