Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałbym kogoś z moderatorów bardzo prosić o pomoc, gdyż mam wrażenie, że moje maile do tego działu nie są w ogóle odczytywane a odpowiedzi otrzymuje wedle jakiegoś schematu. 3 tygodnie temu otworzyłem konto firmowe, wszystko było fajnie dobra sprzedaż, duży obrót i dużo pozytywów aż do wtorku, gdzie została nałożona na moje konto bez powodu blokada do weryfikacji. Od początku byłem traktowany jak jakiś złodziej ( mimo mnóstwa pozytywów i dobrego konta), wymagano ode mnie zdjęcia towarów, fakktur, dokumentów itd...
Wszystko oczywiście przesłałem, z tego co widzę to zostało potwierdzone, gdyż dostałem informację, że dziękują i dokumenty zostały usunięte, ale uwaga teraz najlepsze:
Proszę o kontakt gdy zrealizuje Pan wszystkie aktualnie niezrealizowane zamówienia.
Środki z zamówień zostały zablokowane, a ja mam je zrealizować? Zajmuję się sprzedażą komputerów i po zakupie klienta i otrzymaniu wpłaty na konto jadę do hurtowni albo kupuje online potrzebne części do złożenia komputera. To jak mam zrealizować 2 ostatnie zamówienia, skoro pieniądze z nich są zamrożone? Oczywiście wszystkie pozostałe na bieżąco realizuje i jutro wszystkie będą wysłane oprócz tych 2. Nie wspomne już o narażaniu mnie na negatywa od klientów, gdyż otrzymają przez to towar z opoznieniem, a ja sam tracę pieniądze które mógłbym zarobić prowadząc ciągle sprzedaż ! Oczywiście pakiet powitalny też się marnuje...
PROSZĘ O POMOC
@DREAM_PC Czas na rozpatrzenie Twojego odwołania od decyzji pracownika wynosi 14 dni roboczych, zatem ten termin jeszcze nie minął. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości 🙂
Spółka rozpoznaje Reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku, gdy Reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Spółka zwróci się do składającego Reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej Reklamacji.
Generalnie czas reklamacji podaje się w dniach kalendarzowych ale ok, cierpliwie czekam.
Otrzymałem odpowiedź, cieszę się, że już wiem co nie pasuje Allegro w moim modelu sprzedaży ( szkoda tylko że musiałem czekać na to 3 tygodnie ale trudno).
Odpisałem na wiadomość osoby która mi odpisała na reklamacje, w jakim czasie mogę spodziewać się odpowiedzi ? Jest to znowu 14 dni czy juz raczej na bieżąco ?
Wydaje mi się, że sprawa zmierza już w dobrym kierunku, zaproponowałem zmianę modelu sprzedaży na taki, w którym sprzedaje produkty, które mam tylko na magazynie. Więc w zasadzie wszystkie obawy napisane w mailu znikają.
Prosiłbym o możliwe przyśpieszenie odpowiedzi.
@DREAM_PC allegro w tej dziedzinie systemowo opóźnia odpowiedzi, ma Cię to upokorzyć
jest to systemowe działanie
środki za sprzedaż są twoje i o ile nie popełniłeś przestępstwa/oszustwa (złamałeś przepis ow prawa) należą Ci się jak psu buda
użyj prawnika by je odzyskać
Dobrze rozumiem- sprzedawca ma zostać bez towaru (bo zrealizuje wysyłki) i bez pieniędzy (bo dział bezpieczeństwa je blokuje bez powodu)? Przecież to zwykłe przywłaszczenie ze strony portalu pieniędzy które do nich nie należą.
Zgodnie z Państwa wymaganiami przesłałem wszystkie potrzebne rzeczy, które Państwo wymagali. Byłbym bardzo wdzięczny za przyśpieszenie weryfikacji, firma od miesiąca stoi w miejscu bez żadnych obrotów.
Dla wszystkich ciekawych jak potoczyła się sprawa - zaproponowałem allegro taki model sprzedaży, gdzie sprzedaję przedmioty tylko te, które posiadam na magazynie. Dostałem informację, że pasuje im taka opcja, z tym że czas wysyłki ma być ustawiony na maks 2 dni robocze oraz muszę wysłać zdjęcia towarów, gotowych komputerów, faktur itd. Wszystko oczywiście przesłałem. Zrobiłem zakupy całego potrzebnego sprzętu na kwotę ok. 70000 zł.
Aktualnie czekam na weryfikację wszystkiego co przesłałem. Mam nadzieję, że na dniach wrócę do sprzedających na allegro 🙂
@DREAM_PC Bardzo mnie cieszy, że udało się wypracować kompromis. Poprosiłam o szybsze zweryfikowanie materiałów od Ciebie. 🙂
Jest szansa na odpowiedz dzisiaj ? Chciałbym rozpocząć sprzedaż przed weekendem bo w czasie niego odpowiedzi nie dostane 😕
@DREAM_PC, przypomniałam się w Twojej sprawie, natomiast decyzja zapadnie w prowadzonej korespondencji mejlowej. 🙂
Dziękuje. 40 minut temu dostałem właśnie wiadomość z prośbą o jeszcze jedno zdjęcie z całym sprzętem. Odpowiedziałem od razu, mam nadzieję że uda się załatwić sprawę do końca dzisiejszego dnia.
@DREAM_PC Cześć. Przykro mi to słyszeć, ale nikt na forum nie jest w stanie zweryfikować tej sprawy i odblokować Twojego konta. Tę sprawę musisz wyjaśnić z Działem Bezpieczeństwa. Widzę, że już napisałeś wiadomość mejlową, zatem poczekaj proszę na odpowiedź.
To bardzo proszę chociaż o przyśpieszenie odpowiedzi, w samym szczycie sprzedaży moje konto jest blokowane, mimo że 3 tygodnie temu przeszedłem weryfikacje i przystałem na wasze warunki. Zaczyna to być śmieśne, wcześniej miesiąc bez konta. To są ogromne straty.
@DREAM_PC Bez obaw, z pewnością otrzymasz odpowiedź. Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich napływania.
ja za ten wpis tutaj
allegro w tej dziedzinie systemowo opóźnia odpowiedzi, ma Cię to upokorzyć
jest to systemowe działanie
otrzymałem bana na 2 tygodnie na wypowiedzi na tym forum
ten okres minął
a @DREAM_PC otrzymuje odpowiedź
Bez obaw, z pewnością otrzymasz odpowiedź. Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich napływania.
ile trwa blokada autora wątku?
jakie jest jego samopoczucie?
co sądzi o allegro?
@RED to nie jest Twoja sprawa. Nic nie wiesz o tej blokadzie, ani o tym sprzedającym (poza tym, co sam napisał), a to nie jest miejsce, aby takie sprawy roztrząsać - a w każdym razie my nie możemy tego robić.
Do Twojej wiadomości, bo akurat całkowicie przeczy to Twojej nieprawdziwej tezie o "systemowym działaniu" - wczoraj przed 23:00 blokada została ponownie zdjęta (co oczywiście nie znaczy, że już nigdy nie zostanie założona).
Generalnie sprawa jest dosyć złożona, tutaj opisana jest jej drobna część. Mimo wszystko całą aferę można było załatwić w kilka dni a nie miesiąc 😕
I tak najbardziej boli zmarnowany miesiąc pakietu powitalnego, którego allegro nie odda bo nie 😞