anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę wysłać anulowane przez klienta (niechcący) zamówienie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
od_stop_do_glow
#10 Popularyzator#

Dzień dobry, 

klientka opłaciła zakup, ale pomyliła paczkomat docelowy i anulowała zamówienie- aby nie musiała dokonywać drugi raz zakupu i czekać na zwrot obecnej wpłaty zmieniłam w managerze docelowy paczkomat. Czy mimo statusu: "klient anulował" mogę wysłać towar czy wiąże się to z jakimiś ograniczeniami? Czy będzie miała możliwość ewentualnego darmowego zwrotu przez system?

Będę wdzięczna za pomoc:)

Anna

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Lepiej tak nie rób, nie będzie darmowego zwrotu. Lepszym rozwiązaniem jest zakup ponowny przez klienta.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@od_stop_do_glow Cześć 🙂 Lepszym rozwiązaniem będzie poczekanie na dokonanie drugiego zakupu przez Klientkę. Jeśli wyślesz towar teraz, to nie będziesz miała gwarancji, ze Kupująca rzeczywiście zakupy opłaci ponownie. Nie będzie również miała możliwości darmowego zwrotu. 

oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#10 Popularyzator#

Dziękuję, właśnie tak zrobię:) 

oznacz moderatorów