Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
klientka opłaciła zakup, ale pomyliła paczkomat docelowy i anulowała zamówienie- aby nie musiała dokonywać drugi raz zakupu i czekać na zwrot obecnej wpłaty zmieniłam w managerze docelowy paczkomat. Czy mimo statusu: "klient anulował" mogę wysłać towar czy wiąże się to z jakimiś ograniczeniami? Czy będzie miała możliwość ewentualnego darmowego zwrotu przez system?
Będę wdzięczna za pomoc:)
Anna
Lepiej tak nie rób, nie będzie darmowego zwrotu. Lepszym rozwiązaniem jest zakup ponowny przez klienta.
@od_stop_do_glow Cześć 🙂 Lepszym rozwiązaniem będzie poczekanie na dokonanie drugiego zakupu przez Klientkę. Jeśli wyślesz towar teraz, to nie będziesz miała gwarancji, ze Kupująca rzeczywiście zakupy opłaci ponownie. Nie będzie również miała możliwości darmowego zwrotu.
Dziękuję, właśnie tak zrobię:)