Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podalam błędny rozmiar paczki (A zamiast B). Czy jeśli już "opłaciłam" w managerze to mogę jakoś zrobić nową etykietę również w ramach smart?
@barwyflory_pl Po wygenerowaniu etykiety nie ma możliwości zmiany gabarytu paczki. Należy anulować błędną etykietę i utworzyć nową (na własny koszt). Następnie możesz zgłosić anulowanie etykiety przez ten formularz. W rubryce Temat kontaktu wybierz "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę".
Możesz spróbować nadać przesyłkę przez Paczkomat (jeśli paczka się zmieści) lub skorzystać z możliwości jej nadania w Punkcie Obsługi Paczek. InPost doliczy opłatę za zmianę gabarytu (według aktualnego cennika będzie to 3,68 zł).
Pytanie; po co tak mieszać? Chyba prościej będzie zadzwonić do klienta, wytłumaczyć w czym problem, zwrócić wpłatę i poprosić o ponowny zakup.
@m.milek Proste sposoby są zawsze najlepsze a tu pewnie chodzi by jeszcze ktoś nieco zarobił na takim błędzie .