Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, otrzymałem zwrot przedmiotu od kupującego, natychmiast po otrzymaniu zwrotu zwróciłem kupującemu pieniądze przez allegro, po tygodniu otrzymałem negatywną opinię, zadzwoniłem więc do kupującego aby wyjaśnić sprawę, kupujący stwierdził że wystawił tą opinie bo nie ma zwrotu środków, powiedziałem więc żeby sprawdził swoje konto na allegro oraz maile bo ten zwrot został zrobiony, on stwierdził że mam sobie to wyjaśniać z allegro i o usunięciu opinie nie ma mowy, jak mam się bronić?
Trudno taką opinię usunąć, ale: @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mb-tech12 Cześć. 🙂 O które zamówienie chodzi? Czy kupujący próbował kontaktować się z nami w tej sprawie?
Chodzi o zamowie
Chodzi o zamówienie od kupującego [edytowano], raczej nie próbował się kontaktować z allegro, choć poleciłem mu to.
@mb-tech12 Dziękuję, skontaktujemy się z klientem mejlowo.